Schelpje cbn
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Re: Schelpje cbn
Beste Jelte,
ik denk, dat het om een brachiopode gaat. Maar je moet deze dingen van alle kanten fotograferen.
het is ook beter, als je de fossielen niet met je vingers vasthoud, want dit veroorzaakt trillingen, die
de foto onscherp laten worden. Beter is, het fossiel op een stukje bevestigingskit of kneetgum te
bevestigen en dan te fotograferen.
Beste groeten,
Oliver
ik denk, dat het om een brachiopode gaat. Maar je moet deze dingen van alle kanten fotograferen.
het is ook beter, als je de fossielen niet met je vingers vasthoud, want dit veroorzaakt trillingen, die
de foto onscherp laten worden. Beter is, het fossiel op een stukje bevestigingskit of kneetgum te
bevestigen en dan te fotograferen.
Beste groeten,
Oliver
-
- Senior Lid
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 224 times
Kijk eens in het determinatiesysteem hier… ik weet dat hij er in staat. Ik heb namelijk dezelfde soort. Als ik thuis ben zal ik kijken als welke soort ik de mijne heb gedetermineerd.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
-
- Senior Lid
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 224 times
Jep, ik zal t thuis nog eens controleren!
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.