aan frederik
- SebastiaanVR
aan frederik
Het was maar een geintje, ik zit 7 uur per dag op de pc en speur internet af op zoek naar sites voor fossielen. Zo grof ben ik niet hoor. Ik heb die sites al gelezen vóórdat je ze gaf, behalve de duitse. Ja, ik doe mijn huiswek zelf, moet wel met vwo+latijn...
Iedereen zegt dat ik grof ben, maar dat slaat echt nergens op, ik geef alleen reacties op de reactie van een ander.
nog meer boze reacties, zeg het even alsjeblieft, dan kan ik mijn excuses aanbieden.
gr, Sebas
Iedereen zegt dat ik grof ben, maar dat slaat echt nergens op, ik geef alleen reacties op de reactie van een ander.
nog meer boze reacties, zeg het even alsjeblieft, dan kan ik mijn excuses aanbieden.
gr, Sebas
- SebastiaanVR
Antw: aan frederik
Dus beter gezegd, als ik een beetje grof klink, is het meestal een geintje. Het is maar hoe je het opvat. Dus weer mijn excuses voor het ongemak.
gr, Sebas
gr, Sebas
Sebas,
Wat heeft het voor nut om iets te vragen als je het al weet. Dit forum, waar best wel eens een geintje gemaakt wordt. bestaat uit mensen die serieus met hun hobby bezig zijn. Als jij aan hun tijd gaat vragen (dmv reakties) en daarna laat weten dat je de antwoorden al wist, dat vind ik echt ronduit ongehoord. Daarbij ben je ongeduldig en grof. Niet alles is met een een excuus weer goed te maken. Dit is niet het eerste topic met jou waarin dat gebeurd.
Je bent dertien en zit 7 uur per dag achter de pc op het net. Heb je nog wel tijd om huiswerk te maken en fossielen te prepareren. Laat staan dat ik het niet normaal vind dat iemand van die leeftijd zo lang achter de pc zit. Weten je ouders dit wel?
Ik heb dit nu een tijdje aangezien en zie het bijna als een soort van spam. Als ik jou was ging ik me snel gedragen. Ik neem aan dat iemand op een gegeven moment ook geweigerd kan worden!!
Wat heeft het voor nut om iets te vragen als je het al weet. Dit forum, waar best wel eens een geintje gemaakt wordt. bestaat uit mensen die serieus met hun hobby bezig zijn. Als jij aan hun tijd gaat vragen (dmv reakties) en daarna laat weten dat je de antwoorden al wist, dat vind ik echt ronduit ongehoord. Daarbij ben je ongeduldig en grof. Niet alles is met een een excuus weer goed te maken. Dit is niet het eerste topic met jou waarin dat gebeurd.
Je bent dertien en zit 7 uur per dag achter de pc op het net. Heb je nog wel tijd om huiswerk te maken en fossielen te prepareren. Laat staan dat ik het niet normaal vind dat iemand van die leeftijd zo lang achter de pc zit. Weten je ouders dit wel?
Ik heb dit nu een tijdje aangezien en zie het bijna als een soort van spam. Als ik jou was ging ik me snel gedragen. Ik neem aan dat iemand op een gegeven moment ook geweigerd kan worden!!
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- SebastiaanVR
Ja, mijn ouders weten dit. Het is geen spam en ik beloof me echt te gedragen. Als ik dat niet doe, zeg het dan en dan verlaat ik wel het forum. Ik ben serieus met mijn hobby bezig. Het is echt niet mijn bedoeling om grof te zijn, geloof me. Iedereen vat het verkeert op, en dat wil ik echt niet. Ik wil niet iedereens tijd verdoen met mijn vragen, ik wil alleen antwoorden hebben. Ik maak gewoon mijn huiswerk, anders zat ik ook niet op het vwo.
gr, Sebas
gr, Sebas