haaienkaak
- SebastiaanVR
haaienkaak
ja, ik weet, ik hou maar niet op met berichtjes plaatsen:)
Ik heb deze haaienkaak gekocht in Engeland, maar weet niet van welke haai het is. Het is 24 cm van links naar rechts. Heeft kleine tandjes.
gr, Sebas
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
- SebastiaanVR
Antw: haaienkaak
Ik zou wel willen, maar dan word alles zo verwarrend, en het gaat allemaal ergens anders over. En nu is alles tenminste overzichtelijk:)
gr, Sebas
gr, Sebas
Gekocht in Engeland? maar waar komt het vandaan? Het lijkt op een zwarttip- of wittip-rifhaai, deze zijn niet heel groot een metertje of 2 maximum.
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- SebastiaanVR
Das nou juist het probleem, ik weet niet waar het vandaan komt. Ik heb het gekocht in een winkel in Lyme Regis, ze hadden er meerdere te koop, volgens mij komt ie dan uit die omgeving.
Hij kostte 40 euro, best veel lijkt mij, maar ik vond hem mooi, dus je weet de rest wel:D
gr, Sebas
Hij kostte 40 euro, best veel lijkt mij, maar ik vond hem mooi, dus je weet de rest wel:D
gr, Sebas
Antw: Antw: haaienkaak
Zwarttip zou kunnen, evenals vele andere haaien uit het genus Carcharinus. Wittip rifhaai is ander genus (Trianondon) en totaal verschillend gebit dan getoonde. Die is het dus zeker niet!patrick schreef:
Het lijkt op een zwarttip- of wittip-rifhaai, deze zijn niet heel groot een metertje of 2 maximum.
O ja? Waar basseer je dat op? Volgens mij niet.Fossielenheerser schreef:
volgens mij komt ie dan uit die omgeving.
GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/
- SebastiaanVR
Antw: Antw: Antw: haaienkaak
Waar basseer je dat op?
Vanwege de vele kaken die daar verkocht werden, allemaal zagen ze er hetzelfde uit. Lijkt me daarom dat ze uit die omgeving komen. Redelijke prijzen: als ze bijv. overgevlogen waren, per post of per wat dan ook verstuurd waren, zouden de prijzen wel wat hoger liggen lijkt mij.
gr, Sebas
Vanwege de vele kaken die daar verkocht werden, allemaal zagen ze er hetzelfde uit. Lijkt me daarom dat ze uit die omgeving komen. Redelijke prijzen: als ze bijv. overgevlogen waren, per post of per wat dan ook verstuurd waren, zouden de prijzen wel wat hoger liggen lijkt mij.
gr, Sebas
- SebastiaanVR
Antw: Antw: Antw: haaienkaak
Zwarttip zou kunnen, evenals vele andere haaien uit het genus Carcharinus. Wittip rifhaai is ander genus (Trianondon) en totaal verschillend gebit dan getoonde. Die is het dus zeker niet!isis schreef:
[/quote]
haha, weer wat bijgeleerd onze duikmonitoren scheerde deze over dezelfde kam,vandaar mijn vergissing. En ik heb in de Filippijnen veel van deze kaken gezien, eigenlijk zouden ze niet verkocht en gekocht mogen worden, zo wordt een handel in stand gehouden die ten koste gaat van deze prachtige dieren!!
groetjes
Patrick
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Antw: haaienkaak
nogmaalsfossielenheerser schreef:
Weer niet gelukt, dat quote:x!!
Hoe moet dat nou??

bericht bijvoegen in antwoord,wissen wat niet relevant is en dan verder uw tekst intypen in het berichtenvenster.
succes!!
Nadien kunt ge dan nog altijd uw berichtje bewerken en/of verwijderen, wat ik nu dus al twee keer gedaan heb

[Bewerkt door Patrick op 22-10-2006 om 22:56 NL]
[Bewerkt door Patrick op 22-10-2006 om 22:58 NL]
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!