mijn verzameling wijzigen
mijn verzameling wijzigen
hallo,
Ik zit hier al even te prullen om wat andere foto\'s in \"mijn verzameling\" te zetten.
tekst wijzigen lukt wel, foto\'s wijzigen niet.
Ik verwijder eerst de oude foto, selecteer dan een nieuwe foto en sla die op.
Ik krijg dan wel een melding dat de aktie succesvol is verlopen. Bij controle blijkt echter nog steeds de oude foto er te staan.
Nieuwe tekst wordt wel opgenomen.
Wie helpt?/
Johan
Ik zit hier al even te prullen om wat andere foto\'s in \"mijn verzameling\" te zetten.
tekst wijzigen lukt wel, foto\'s wijzigen niet.
Ik verwijder eerst de oude foto, selecteer dan een nieuwe foto en sla die op.
Ik krijg dan wel een melding dat de aktie succesvol is verlopen. Bij controle blijkt echter nog steeds de oude foto er te staan.
Nieuwe tekst wordt wel opgenomen.
Wie helpt?/
Johan
wie zoekt zal vinden.
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: mijn verzameling wijzigen
Wel ik heb juist hetzelfde voorgehad. Ik wou de eerste foto wijzigen en er gebeurde net hetzelfde als bij guido. Ik heb het na een tijdje maar opgegeven...
Weet iemand hoe dat komt?
gr. robin
Weet iemand hoe dat komt?
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Frisian-old-age
Heb je dit al geprobeerd: Mijn geschiedenis verwijderen en daarna weer opnieuw inloggen.
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Helaas lukt dat ook niet,de oude foto blijft hardnekkig terugkomen
Ik krijg wel bij het verwijderen van de oude foto een foutmelding.
Warning: unlink(/home/herman/public_html/forums/opslag/Guido/foto4.jpg): No such file or directory in /home/herman/public_html/forums/member.php on line 462
Wellicht even wachten tot de webmaster reageert.
Johan
Warning: unlink(/home/herman/public_html/forums/opslag/Guido/foto4.jpg): No such file or directory in /home/herman/public_html/forums/member.php on line 462
Johan
wie zoekt zal vinden.
Antw: Antw: mijn verzameling wijzigen
guido schreef:
Helaas lukt dat ook niet,de oude foto blijft hardnekkig terugkomen
Johan
Refresh je je pagina wel? Probeer dat eens..
j
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
Antw: Antw: mijn verzameling wijzigen
Het kan zijn dat je browser telkens de pagina van jouw verzameling \"laadt\" uit het geheugen van de computer ipv online van de server. Refreshen doe je dus met een knop linksboven in je browser, dan dwing je hem het online op te halen... dat zou verklaren dat je een foutmelding hebt als je een tweede keer je oude foto weggooit (die dan al weg is volgens de server). het is maar een idee natuurlijk.guido schreef:
Hoe bedoel je refreshen??
Ik heb het wel over mijn verzameling onder mijn profiel he. hebben we het wel over hetzelfde???
Johan
j
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
Iedereen bedankt voor de adviezen.
Soms zou ik willen dat ik meer verstand had van computers maarja, je kunt niet alles willen.
Zojuist kwam mijn vrouw thuis van haar werk en die wist raad.
Er moet inderdaad op tijd refresht worden, zeg maar gewoon verfrissen.
Op tijd verfrissen werkt echt, nu kan ik weer wat nieuwe foto\'s in mijn profiel plaatsen.
Johan
Soms zou ik willen dat ik meer verstand had van computers maarja, je kunt niet alles willen.
Zojuist kwam mijn vrouw thuis van haar werk en die wist raad.
Er moet inderdaad op tijd refresht worden, zeg maar gewoon verfrissen.
Op tijd verfrissen werkt echt, nu kan ik weer wat nieuwe foto\'s in mijn profiel plaatsen.
Johan
wie zoekt zal vinden.
Probleem is al opgelost zie ik.
Om dit soort problemen te voorkomen is het verstandig de volgende instelling te wijzigen in Internet Explorer:
Extra-->Internet Opties-->Tijdelijk Internet Bestanden-->Instellingen En dan een vinkje zetten bij \"Elk bezoek aan pagina\".
Mensen die dergelijke probleempjes tegenkomen mogen natuurlijk ook altijd even mailen.
Om dit soort problemen te voorkomen is het verstandig de volgende instelling te wijzigen in Internet Explorer:
Extra-->Internet Opties-->Tijdelijk Internet Bestanden-->Instellingen En dan een vinkje zetten bij \"Elk bezoek aan pagina\".
Mensen die dergelijke probleempjes tegenkomen mogen natuurlijk ook altijd even mailen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net