echt of nep?
- SebastiaanVR
echt of nep?
Ik had al eerder de rechtse tand op het forum gezet, maar dan voor de naam. Toen kreeg ik te horen dat ie waarschijnlijk nep was. Ik bedacht me dat ik er nog een had, is die dan waarschijnlijk ook nep?
Ik heb ze er allebei maar opgezet voor de zekerheid.
gr, Sebas
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: echt of nep?
Beide tanden lijken me samengesteld uit stukken van meerdere tanden, in die zin zijn ze dus nep.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- SebastiaanVR
Das dus al de zoveelste die nep is uit mijn verzameling. 2 trilobieten, kaak, en nu ook nog deze twee:( Straks is mijn hele verzameling nep:P
gr, Sebas
gr, Sebas
- Pachydiscus
- Been thanked: 11 times
Niks kopen uit Marokko als je het niet zeker weet.... Scheelt veel vervalsingen...
Ga lekker zoeken in Zuid-Limburg, Mill, Winterswijk, grindgroeves, Eifel enz. Voor je het weet heb je een prachtige verzameling met \"echte\" stukken en in ieder geval zeldzamer dan wat je gemiddeld koopt.
Ga lekker zoeken in Zuid-Limburg, Mill, Winterswijk, grindgroeves, Eifel enz. Voor je het weet heb je een prachtige verzameling met \"echte\" stukken en in ieder geval zeldzamer dan wat je gemiddeld koopt.
Digger
Antw: Antw: echt of nep?
Frederik schreef:
Beide tanden lijken me samengesteld uit stukken van meerdere tanden, in die zin zijn ze dus nep.
Veel smeer een plakwerk als je\'t mij vraagt...
Z.
The earth has music for those who listen.
- SebastiaanVR
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal voortaan beter opletten wat ik koop. Maar weet iemand hoe oud de \"echte\" tanden zijn?
gr, Sebas
[Bewerkt door fossielenheerser op 25-10-2006 om 21:08 NL]
gr, Sebas
[Bewerkt door fossielenheerser op 25-10-2006 om 21:08 NL]
- Hieronymus
- Contacteer:
Een hele hoop delen van jou tanden zijn echter wel authentiek, maar wel aaneengezet met gips, het blijven steeds leuke tanden alhoewel ze genoeg gevonden worden in Marokko dus de kns om Otodus obliquus te vinden die niet is bijgewerkt/aaneengeplakt is ook wel reëel.
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com