Een hele boel insecten in barnsteen
-
- Senior Lid
- Has thanked: 236 times
- Been thanked: 83 times
Re: Een hele boel insecten in barnsteen
Dat is een goed punt als het gaat over informatie hou ik het op wat de verkoper zij maar ik snap dat je denkt dat het nep is maar de testjes zeggen toch ja
-
- Senior Lid
- Has thanked: 325 times
- Been thanked: 224 times
Barnsteen uit Oekraïne bestaat, echter wordt die vooral beheerst door de maffia daar heb ik gehoord… deze info heb ik van iemand die meer in de mineralen wereld zit.Spongebob schreef: ↑31 mei 2024, 13:21 Barnsteen uit de Oekraine is voor mij helemaal nieuw; ook interessant!
Maar....hoe zeker ben je dat dit een natuurlijk stukje is? Ik heb altijd enige terughoudendheid met zulke prachtig gepolijste stukjes en die dan ook nog vol zitten met 'een dierentuin aan soorten'. Sorry voor mijn argwanen.![]()
Weet je ook wie de verkoper is geweest en hoe betrouwbaar de bijgevoegde informatie is?
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Ik beweer niet dat het stukje van je nep is. Ben alleen terughoudend en wat verkopers vertellen neem ik ook niet altijd als betrouwbaar aan. Daarom vroeg ik ook naar de verkoper en de betrouwbaarheid.
'Maffia in de Oekraïne' vind ik een boute uitspraak; overal kom je oplichters en/of profiteurs tegen.
Time fades away (Neil Young)
ik zie in iedergeval een mug, spin een mier en wantsachtige. zeer mooie fotoos.
niet gezocht is niet gevonden.