Fascinerende fossiele vondsten: wat is je meest memorabele ontdekking?
Fascinerende fossiele vondsten: wat is je meest memorabele ontdekking?
Ik dacht dat het interessant zou zijn om een draad te starten waarin we allemaal onze meest memorabele fossiele ontdekkingen kunnen delen. Of je nu een doorgewinterde paleontoloog bent, een amateur-fossielenjager of gewoon iemand met een grote interesse in de prehistorische wereld, ik hoor graag over je ervaringen.
Voor mij was het een paar jaar geleden tijdens een familievakantie in de Badlands van South Dakota. We besloten een begeleide fossielenjachttocht te maken, en ik had niet verwacht dat ik veel zou vinden. Tot mijn verbazing stuitte ik op een gedeeltelijke Triceratops-schedel! De gids zei dat het een van de belangrijkste vondsten was die ze dat seizoen hadden gezien. Het gevoel een stukje geschiedenis in handen te hebben dat zo oud was, was onbeschrijfelijk. Ik kon mijn geluk niet geloven.
Dus, wat is jouw verhaal? Heeft u iets bijzonder zeldzaams of unieks gevonden? Misschien iets dat uw interesse in paleontologie heeft aangewakkerd? Deel gerust foto's als je die hebt!
Ik kijk er naar uit om over je avonturen te lezen.
Voor mij was het een paar jaar geleden tijdens een familievakantie in de Badlands van South Dakota. We besloten een begeleide fossielenjachttocht te maken, en ik had niet verwacht dat ik veel zou vinden. Tot mijn verbazing stuitte ik op een gedeeltelijke Triceratops-schedel! De gids zei dat het een van de belangrijkste vondsten was die ze dat seizoen hadden gezien. Het gevoel een stukje geschiedenis in handen te hebben dat zo oud was, was onbeschrijfelijk. Ik kon mijn geluk niet geloven.
Dus, wat is jouw verhaal? Heeft u iets bijzonder zeldzaams of unieks gevonden? Misschien iets dat uw interesse in paleontologie heeft aangewakkerd? Deel gerust foto's als je die hebt!
Ik kijk er naar uit om over je avonturen te lezen.
- sjaak
- Has thanked: 370 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Re: Fascinerende fossiele vondsten: wat is je meest memorabele ontdekking?
Welkom op het forum! Misschien leuk om je even voor te stellen? Ik kan mij voorstellen dat het mooi is om een stuk Triceratops te vinden. Heb je ook foto's?
Groet,
Niels
Niels
- Spongebob
- Has thanked: 409 times
- Been thanked: 633 times
Re: Fascinerende fossiele vondsten: wat is je meest memorabele ontdekking?
Voorstellen, ja....
Bij sommige berichten en schimmige account-aanmeldingen heb ik de indruk dat ze door AI zijn gemaakt.
Dat is ook hier weer het geval. De foto's zullen dan wel uitblijven, maar misschien (hopelijk) vergis ik me.
Bij sommige berichten en schimmige account-aanmeldingen heb ik de indruk dat ze door AI zijn gemaakt.
Dat is ook hier weer het geval. De foto's zullen dan wel uitblijven, maar misschien (hopelijk) vergis ik me.
Time fades away (Neil Young)