Links in forumberichten
Links in forumberichten
Zoals jullie misschien al hebben gemerk worden de links die in berichtjes worden gezet niet meer als hele URL weergegeven, maar zoals het onderstaande voorbeeld:
www.fossiel.net
Dit om problemen met te lange links op te lossen. De aanklikbaar maken van de links gaat geheel automatisch. Jullie kunnen links gewoon in de tekst van het berichtje blijven plakken.
www.fossiel.net
Dit om problemen met te lange links op te lossen. De aanklikbaar maken van de links gaat geheel automatisch. Jullie kunnen links gewoon in de tekst van het berichtje blijven plakken.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Links in forumberichten
Ik moet zeggen; complimenten, en natuurlijk bedankt voor deze website, goed om te horen dat je er volgens mij nog elke dag mee bezig bent om deze website beter te maken!
mvg
Mark
mvg
Mark
Herman waar haal je die tijd vandaan? \'N dikke website onder je beheer en dan ook nog heavy actief in het fossielen zoeken. Tell me...us your secret!:D
Verba volant, fossilis manent
Het \'geheim\' is denk ik dat veel mensen meehelpen met allelei zaken. Zo helpen Frederik en Pieter om het forum te beheren.
Verder helpen veel mensen om foto\'s toe te voegen, vindplaatsen te sturen, andere informatie.
Het beheer van de website heb ik inmiddels zo opgezet dat vrijwel alles via databases (via forumulieren) gemakkelijk kan worden beheerd. Dit scheelt enorm veel tijd. Frederik helpt inmiddels ook om op afstand de website mede te onderhouden. Waarvoor dank
!
Af en toe kan ik dus leuke nieuwe dingen doen of de website verbeteren. Stilstand is achteruitgang met websites...
Verder helpen veel mensen om foto\'s toe te voegen, vindplaatsen te sturen, andere informatie.
Het beheer van de website heb ik inmiddels zo opgezet dat vrijwel alles via databases (via forumulieren) gemakkelijk kan worden beheerd. Dit scheelt enorm veel tijd. Frederik helpt inmiddels ook om op afstand de website mede te onderhouden. Waarvoor dank

Af en toe kan ik dus leuke nieuwe dingen doen of de website verbeteren. Stilstand is achteruitgang met websites...
Kennis telt!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Links in forumberichten
Aaah, niet te bescheiden he Herman. Je bent vaak en met veel enthousiasme aan\'t werken aan de site. Dat werpt zijn vruchten af.webmaster schreef:
Het \'geheim\' is denk ik dat veel mensen meehelpen met allelei zaken.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Inderdaad niet te bescheiden Herman. De totale site is echt een fantastische manier om met je hobby bezig te zijn.
Als ik dit ga vergelijken met andere sites/fora, dat druipt hier het enthousiasme vanaf, niet alleen van de site op zich, maar vooral ook het forum. Hoewel ik maar weinig tijd besteed aan mijn haaientanden op zich (buiten het zoeken als Mill weer aktief is), vind ik het prettig om met zo\'n enthousiaste group op dit forum te \"praten\" over de hobby. Dagelijks ben ik dan ook wel een kwartier aktief op dit forum.
Ik zou willen dat ik in mijn andere hobby zo\'n groep van enthousiaste mensen op het forum zou hebben om het een en ander te bespreken.
Als ik dit ga vergelijken met andere sites/fora, dat druipt hier het enthousiasme vanaf, niet alleen van de site op zich, maar vooral ook het forum. Hoewel ik maar weinig tijd besteed aan mijn haaientanden op zich (buiten het zoeken als Mill weer aktief is), vind ik het prettig om met zo\'n enthousiaste group op dit forum te \"praten\" over de hobby. Dagelijks ben ik dan ook wel een kwartier aktief op dit forum.
Ik zou willen dat ik in mijn andere hobby zo\'n groep van enthousiaste mensen op het forum zou hebben om het een en ander te bespreken.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
wat je op andere fora nogal eens tegenkomt is dat als het een lange link betreft, dat die ingekort wordt... dus bijvoorbeeld
(hier stond eerst een lange link)
dat kan dus worden...
(en hier een korte link. aangepast op verzoek van Frederik die het niet zo op horizontaal scrollen heeft... en ja, hij heeft macht hier)
[Bewerkt door Casper op 27-10-2006 om 20:10 NL]
(hier stond eerst een lange link)
dat kan dus worden...
(en hier een korte link. aangepast op verzoek van Frederik die het niet zo op horizontaal scrollen heeft... en ja, hij heeft macht hier)
[Bewerkt door Casper op 27-10-2006 om 20:10 NL]
Post mortem we sort 'em!
Voldoet LINK niet goed genoeg dan???
[Bewerkt door webmaster op 27-10-2006 om 11:18 NL]
[Bewerkt door webmaster op 27-10-2006 om 11:18 NL]
Kennis telt!
nou ikzelf vind het een beetje vies om zomaar alles waar http of www voor staat te veranderen in \'LINK\'. soms wil je gewoon zien naar welk domein een link gaat. en dan kun je natuurlijk er met de muis over gaan en in de statusbalk kijken, maar das niet handig.
Post mortem we sort 'em!
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Kan wel zijn, maar intussen mag jij alvast je lange link even uit je bericht halen, want ik heb het niet zo voor horizontaal scrollen. 
Nee, even serieus. Ik heb Herman gevraagd dit te doen, zodat we toch een oplossing hebben voor de lange adressen. Mijn initiële bedoeling was dat je ook de tekst \"LINK\" zou kunnen aanpassen, maar dit is niet zomaar in één, twee, drie in te passen.
Voorlopig kan je zien waar je naartoe gaat in de statusbalk, niet erg handig, maar wel ok denk ik.

Nee, even serieus. Ik heb Herman gevraagd dit te doen, zodat we toch een oplossing hebben voor de lange adressen. Mijn initiële bedoeling was dat je ook de tekst \"LINK\" zou kunnen aanpassen, maar dit is niet zomaar in één, twee, drie in te passen.
Voorlopig kan je zien waar je naartoe gaat in de statusbalk, niet erg handig, maar wel ok denk ik.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)