excuses
Antw: excuses
Cool dat je terug bent Sebas!!
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- binbinneke
- Contacteer:
Hoi Sebastiaan,
Ik vind het ook tof dat je niet van het forum bent gegaan.
We zijn allemaal vol enthausiasme begonnen aan fossielen, en de ene misschien met wat meer dan de andere.
Ik moet mij ook soms inhouden om niet te veel postjes te plaatsen, dus ik herken me in jou.
Welcome back!
Groetjes...
Ilse
Ik vind het ook tof dat je niet van het forum bent gegaan.
We zijn allemaal vol enthausiasme begonnen aan fossielen, en de ene misschien met wat meer dan de andere.
Ik moet mij ook soms inhouden om niet te veel postjes te plaatsen, dus ik herken me in jou.
Welcome back!
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
- SebastiaanVR
Bedankt voor de aardige welkom terug berichtjes. Ik zal, zoals ik aan het begin had gezegd, me echt aan de belofte houden.
gr, Sebastiaan
gr, Sebastiaan
- Galeocerdo
Imperare sibi maximum imperium est.
(Zichzelf beheersen is de hoogste vorm van heersen)
(Zichzelf beheersen is de hoogste vorm van heersen)
Gr. Taco
- fossilmadman
- Contacteer:
laat je niet gek maken kid, anderen stellen vragen direct per email(Henk)fossielenheerser schreef:
Hierbij bied ik mijn excuses aan voor de ergenis en irritatie die ik bij andere forumleden heb veroorzaakt. Ik beloof dat ik mij voortaan geduldiger zal gedragen en het forum niet als chatbox te gebruiken.
gr, Sebastiaan.
(Henk)
- Supergraver
Antw: Antw: excuses
Frustraties, Henk?fossilmadman schreef:
laat je niet gek maken kid, anderen stellen vragen direct per email(Henk)
gr
Martijn
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: excuses
niet echt, maar ik zie dat hier iemand op zijn vingers wordt getikt omdat hij een vraag stelde, - , ik ben gewoon stenenverzamelaar net als jullie, die misschien wat overspontaan met een idee komt aanwaaien.(Henk)Supergraver schreef:Frustraties, Henk?fossilmadman schreef:
gr
Martijn
(Henk)
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Antw: excuses
Idee was de overweging zeker waard, laat ik daar duidelijk over zijn.fossilmadman schreef:niet echt, maar ik zie dat hier iemand op zijn vingers wordt getikt omdat hij een vraag stelde, - , ik ben gewoon stenenverzamelaar net als jullie, die misschien wat overspontaan met een idee komt aanwaaien.(Henk)Supergraver schreef:Frustraties, Henk?fossilmadman schreef:
gr
Martijn
Maar je moet nu niet ouwe koeien uit de sloot halen bij andere discussies om dat je misschien een beetje teleurgesteld bent.
De \'kid\' en overige forumleden hebben hun onenigheden al lang uit de wereld geholpen.
Gr
Martijn