Natuurhistorisch Museum Maastricht
- Carboon
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 525 times
Re: Natuurhistorisch Museum Maastricht
Leuk fotoverslag. Bedankt voor het delen!
Een ding moet me wel van het hart. Die spin is geen "echte" spin, maar een trigonotarbide spinachtige. Bovendien is het geen "echt" fossiel. Het origineel van deze Eophrynus prestvicii (Buckland, 1837) Woodward 1871 ligt in het Lapworth Museum (UK). Beetje jammer wel dat in een serieus museum niet wordt aangegeven dat het hier om een afgietsel/replica gaat.
Een ding moet me wel van het hart. Die spin is geen "echte" spin, maar een trigonotarbide spinachtige. Bovendien is het geen "echt" fossiel. Het origineel van deze Eophrynus prestvicii (Buckland, 1837) Woodward 1871 ligt in het Lapworth Museum (UK). Beetje jammer wel dat in een serieus museum niet wordt aangegeven dat het hier om een afgietsel/replica gaat.
Op zoek naar groen in het zwart.
- JZuidewijk
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 80 times
Re: Natuurhistorisch Museum Maastricht
Dank je, ik had al zo'n vermoeden. Het fossiel kwam me zo bekend voor, en had niet verwacht dat het origineel in het NHM zou liggen.Carboon schreef: ↑21 sep 2024, 17:33 Leuk fotoverslag. Bedankt voor het delen!
Eophrynus.jpg