Steen
-
- Junior Lid
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
Steen
Ooit van de broer van mijn opa gekregen, zie foto's. Hij vertelde destijds dat het wat bijzonders is, maar ik heb geen idee meer wat het zou moeten zijn. Gekregen als klein jongetje. Wie ziet hier iets in? Lijkt wel bewerkt steentje. Is ongeveer 5 bij 5 cm.
-
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 95 times
Re: Steen
Hoi Emmel,
Het is een stukje vuursteen en ziet er (door mensen) bewerkt uit. Ik zal morgen mijn collega's van archeologie naar de foto's laten kijken. Misschien kunnen zij er wat zinnigs over zeggen.
Groeten Jeroen
Het is een stukje vuursteen en ziet er (door mensen) bewerkt uit. Ik zal morgen mijn collega's van archeologie naar de foto's laten kijken. Misschien kunnen zij er wat zinnigs over zeggen.
Groeten Jeroen
-
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 95 times
Hoi Emmel,
Geen eensluidende reactie van mijn collega's. Wat scherpere foto's van de randen van de steen zouden helpen om te kunnen zien of er zogenaamde retouches zijn.
Groeten, Jeroen
Geen eensluidende reactie van mijn collega's. Wat scherpere foto's van de randen van de steen zouden helpen om te kunnen zien of er zogenaamde retouches zijn.
Groeten, Jeroen
Als ik het goed zie zijn dit 3 foto's van dezelfde kant. Klopt dat? In dat geval is het wel handig om ook van de andere kant foto's te plaatsen. Ik zie aan deze kant geen afslagbult en afslagvlak.
Vilmar D