Strandvondst ulna. Welk dier?
-
- Junior Lid
Strandvondst ulna. Welk dier?
Vandaag tussen Katwijk en Noordwijk op het strand deze ulna gevonden. Ik kom er maar niet achter van welk dier. Heel veel dieren uitgesloten inmiddels. Ben benieuwd naar jullie mening.
Re: Strandvondst ulna. Welk dier?
Dit is een stuk bekken, de gewrichtskom die je ziet is voor de kop van het dijbeen. Een deel van de kom is afgebroken. Weet zo niet welk dier, zal later eens kijken welke soort het zou kunnen zijn.
Vilmar D
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
enviouscluck schreef: ↑15 nov 2024, 06:20 Het is waarschijnlijk afkomstig van een zeezoogdier zoals een zeehond, aangezien zeehonden veel voorkomen in kustgebieden en een botstructuur hebben die hierop lijkt. Als alternatief kan het toebehoren aan een zeevogel of zelfs aan een landzoogdier dat in de oceaan is gedreven en door golven is aangespoeld.
Nog een AI bot. Zou het een Turing test zijn?
Groet,
Niels
Niels
Hallo Niels,
Waar komt die quote vandaan? DIt is zeker geen zeezoogdier, of zeevogel, dat ziet er echt heel anders uit. Moet wel van een landzoogdier zijn. Eerste indruk qua grootte is schaap of ree.
Waar komt die quote vandaan? DIt is zeker geen zeezoogdier, of zeevogel, dat ziet er echt heel anders uit. Moet wel van een landzoogdier zijn. Eerste indruk qua grootte is schaap of ree.
Vilmar D
-
- Senior Lid
- Has thanked: 324 times
- Been thanked: 224 times
Het was van een verwijderde AI bot.
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Ja, een reactie op een AI bot die nog wat aan zijn AI moet werken.
Groet,
Niels
Niels