Fossiele vis in vuursteen!
- Spongebob
- Has thanked: 409 times
- Been thanked: 633 times
Fossiele vis in vuursteen!
Time fades away (Neil Young)
-
- Senior Lid
- Has thanked: 324 times
- Been thanked: 224 times
Re: Fossiele vis in vuursteen!
Inderdaad een erg mooie en zeldzame vondst!! Ik ken er maar een paar die er zo mooi uit zijn gekomen!!
altijd geïnteresseerd in nieuwe kennis over fossielen.
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
instagram account voor mijn mooiste vondsten en mij snel te kunnen bereiken: fossils_zeeland_max
Facebook account: fossils Zeeland Max
- Caveman
- Has thanked: 266 times
- Been thanked: 301 times
- Contacteer:
Ik heb laatst n Bob in n spons gevonden........
To share or not to share, that's the question!
- Spongebob
Bedankt allemaal voor de complimenten!
Het lijkt inderdaad op een Ichthus, maar dan ook nog eentje die het licht heeft gezien
Morgen neem ik het mee naar het Hunebedcentrum om te kijken wat we verder moeten met zo'n uitzonderlijke vondst.
Grote kans dat ik het juweeltje moet afstaan, evenals in Denemarken bij toewijzing als Danekræ-object met unieke wetenschappelijke of tentoonstellingswaarde. Het is niet anders
Het lijkt inderdaad op een Ichthus, maar dan ook nog eentje die het licht heeft gezien

Morgen neem ik het mee naar het Hunebedcentrum om te kijken wat we verder moeten met zo'n uitzonderlijke vondst.
Grote kans dat ik het juweeltje moet afstaan, evenals in Denemarken bij toewijzing als Danekræ-object met unieke wetenschappelijke of tentoonstellingswaarde. Het is niet anders

- Spongebob
De steen lag te wachten in mijn garage en heb ik vorige zomer samen met mijn kleinzoon gevonden bij Bois de Cise (bijna Normandië).
Meestal worden 1-april-grapjes meteen in de dop getorpedeerd. Gelukkig lieten degenen die reageerden de zeepbel van de vermeende vis in stand; waarvoor dank! Misschien vonden jullie het ook wel flauw, maar ik hoop dat de ‘ichthus’ een klein glimlachje op jullie gezicht heeft gebracht. In het Hunebedcentrum was dat wel het geval en is de steen nog eens extra gefotografeerd

-
- Junior Lid
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 22 times
- Contacteer:
Zoals ze in Normandië zeggen; "Je ne regrette rien"Spongebob schreef: ↑02 apr 2025, 20:25 1743537408184.jpg
Jullie weten natuurlijk, gisteren was het 1 april.
De steen lag te wachten in mijn garage en heb ik vorige zomer samen met mijn kleinzoon gevonden bij Bois de Cise (bijna Normandië).
Meestal worden 1-april-grapjes meteen in de dop getorpedeerd. Gelukkig lieten degenen die reageerden de zeepbel van de vermeende vis in stand; waarvoor dank! Misschien vonden jullie het ook wel flauw, maar ik hoop dat de ‘ichthus’ een klein glimlachje op jullie gezicht heeft gebracht. In het Hunebedcentrum was dat wel het geval en is de steen nog eens extra gefotografeerd![]()