Afdruk in steen

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Plaats reactie
Mathijs86
Junior Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jun 2026, 21:10
Afdruk in steen

Bericht door Mathijs86 » 22 jun 2026, 22:27

Wederom een vondst bij het put slaan in beugen van 8,5 meter diep. Uit t grind uit de Formatie van beegden. Op de afbeelding is de witte streep uitziend als een slangentong er in gedrukt.
Bijlagen
IMG-20260621-WA0010.jpeg
IMG-20260621-WA0012.jpeg



 
Gebruikersavatar
sjaak
Berichten: 7206
Lid geworden op: 28 mar 2006, 17:11
Has thanked: 432 times
Been thanked: 443 times
Contacteer:
Re: Afdruk in steen

Bericht door sjaak » Gisteren, 08:11

Een slangentong is het in ieder geval niet maar misschien ziet iemand anders het. Leuk zo'n grindgat !


Groet,

Niels


Plaats reactie