encyclopedie
- Supergraver
Antw: encyclopedie
Ik ben het met Age eens gooi deze discussie aub op slot. En laten we het weer eens over fossielen hebben. Ik denk dat Herman precies weet wat hij wil en dat moet voldoende zijn.
Dat gemieren..k ben ik nu een beetje zat.
Gr
Martijn
Gr
Martijn
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: encyclopedie
Ok, ik zal niet meer over het onderwerp: encyclopedie zeuren, ik zal dit eerst met Herman bespreken, ondertussen vraag ik of ik me als lid mag aansluiten (fossielen en mineralen zijn ook mijn passies, (Henk)Supergraver schreef:
Ik ben het met Age eens gooi deze discussie aub op slot. En laten we het weer eens over fossielen hebben. Ik denk dat Herman precies weet wat hij wil en dat moet voldoende zijn.
Gr
Martijn
(Henk)
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: encyclopedie
Mijn zegen heb je Henk, welkom op het forumfossilmadman schreef:
Ok, ik zal niet meer over het onderwerp: encyclopedie zeuren, ik zal dit eerst met Herman bespreken, ondertussen vraag ik of ik me als lid mag aansluiten (fossielen en mineralen zijn ook mijn passies, (Henk)

Gr
Martijn
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: encyclopedie
Supergraver schreef:dank, hoe plaats ik iets in: mijn verzameling??(Henk)fossilmadman schreef:
Ok, ik zal niet meer over het onderwerp: encyclopedie zeuren, ik zal dit eerst met Herman bespreken, ondertussen vraag ik of ik me als lid mag aansluiten (fossielen en mineralen zijn ook mijn passies, (Henk)
Mijn zegen heb je Henk, welkom op het forum
Gr
Martijn
(Henk)
- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: encyclopedie
Hoi Henk!
Welkom op \'t forum..
Je verzameling toevoegen doe je als volgt:
Klik bovenaan de webpagina op profiel.
Klik op \'bewerken\'.
Dan heb je 2 tabbladen; basis-gegevens en verzameling. Klik op verzameling en dan wijst het zichzelf. Succes ermee!!
Groet, Bram.
Welkom op \'t forum..

Klik op \'bewerken\'.
Dan heb je 2 tabbladen; basis-gegevens en verzameling. Klik op verzameling en dan wijst het zichzelf. Succes ermee!!
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: encyclopedie
ik heb een stukje van mijn verzameling toegevoegd, in totaal hebben we zo`n 200 soorten, (in drie deel collecties) aardig beginnetje voor hoofdstuk: fossiele plantenfossielenjagers schreef:
Hoi Henk!
Welkom op \'t forum..Je verzameling toevoegen doe je als volgt:
Klik op \'bewerken\'.
Groet, Bram.
(Henk)
[Bewerkt door fossilmadman op 04-11-2006 om 14:06 NL]
(Henk)