Poll: Wat is je leeftijd?
Antw: Poll: Wat is je leeftijd?
31 nog.
@hieronymus; bedoel je werkelijk dat omdat jongeren op school zitten ze nergens anders tijd voor hebben?
Geloof me dat je ooit terugverlangt naar die tijd dat je niet zelf hoefde te koken, wassen,huis opruimen............
@hieronymus; bedoel je werkelijk dat omdat jongeren op school zitten ze nergens anders tijd voor hebben?
Geloof me dat je ooit terugverlangt naar die tijd dat je niet zelf hoefde te koken, wassen,huis opruimen............
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- agaathunter
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Poll: Wat is je leeftijd?
Dat bedoel ik niet:) Maar als je op school zit, heb je dikwijls (ik spreek hier voor mezelf) buitenschoolse activiteiten: muziekschool, zwemmen, jeugdbeweging,...(computer, fossielen)...EN niet te vergeten: het werk dat je tegen de volgende dag meot afkrijgen, dus (zo zie ik het) dan meot je gegarandeerd 1 van die dingen opofferen die al routine zijn geworden, en dat mag natuurlijk af en toe wel eens, maar dat is niet altijd haalbaarJeroen schreef:
31 nog.

Er zijn genoeg mensen met een fulltime job, die ook nog eens kinderen hebben en een huishouden en zo, dat onderschat ik zeker niet! Maar het kan goed zijn dat zij slechts 1 hobby hebben: fossielen, en daar dus ook constant mee bezig zijn. Als ze meerdere hobby\'s hebben zullen ze ook keuzes moeten maken denk ik

Maar mijn antwoord was meer ludiek bedoeld dus...no offense

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
ik ben 15 jaar, mijn broertje phacops 14
vrgr reedops
p.s. mijn moeder is niet geregistreerd, maar kijkt wel vaak (mee), ze is 40 jaar.
vrgr reedops
p.s. mijn moeder is niet geregistreerd, maar kijkt wel vaak (mee), ze is 40 jaar.
Ik ben in \'52 geboren,dus vorig jaar was ik 53,en volgend jaar wordt ik er 55.
Theo
Mijn leeftijd is 42.
Ik ben het eens met Hanneke dat jongeren minder snel lid worden van een vereniging, maar dat telt ook voor sportverenigingen. Een verklaring blijkt te zijn, dat de gemiddelde jongere (als die er al is) minder interesse in sport of andere verenigingen heeft, tov vroeger, omdat er nu zoveel meer tv, computer etc is.
Ik ben het eens met Hanneke dat jongeren minder snel lid worden van een vereniging, maar dat telt ook voor sportverenigingen. Een verklaring blijkt te zijn, dat de gemiddelde jongere (als die er al is) minder interesse in sport of andere verenigingen heeft, tov vroeger, omdat er nu zoveel meer tv, computer etc is.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY