Artikel schrijven

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
fossilmadman
Contacteer:
Artikel schrijven

Bericht door fossilmadman » 07 nov 2006, 18:31

Wie durft het aan om een artikel te schrijven over een fossiel (soort, geslacht of familie) of een ander relevant onderwerp?
Zoals iedereen inmiddels weet ben ik met voorbereidingen bezig een \"online encyclopedie\" over fossielen, mineralen en recente strandvondsten te maken [Geopedia], je moet je wel bedenken dat een mooie foto met gegevens nog geen encyclopedie artikel is.(Henk)

(Henk)

fossilmadman
Contacteer:
Fossiele planten

Bericht door fossilmadman » 07 nov 2006, 18:34

Ikzelf ben momenteel druk bezig een inventarisatie te maken wat betreft mijn eigen collectie, de collectie van stichting GEA Rotterdam (van wijlen Dhr. Bleek) en het materiaal dat mij hiervoor ter beschikking is gesteld door Hand Steur,(Henk)

(Henk)

Ceraurus
Antw: Artikel schrijven

Bericht door Ceraurus » 07 nov 2006, 19:21

Ik wil je wel een eindje op weg helpen met iets over trilobieten. Om te beginnen kun je zo de beschrijving over trilobieten van deze site overnemen.

Specificeer je vraag en ik schrijf voor je.

<:{{{{{>

Trilobiti Ceská Republika

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 08 nov 2006, 08:51

Discussie verplaatst naar \'overige onderwerpen\'. \'vraag & aanbod\' is voorbehouden voor ruil of verkoop van fossielen.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

brachiopootje

Bericht door brachiopootje » 10 nov 2006, 20:14

Leuk idee zo\'n online fossielen encyclopedie. Ik was er daarnet nog een aan het zoeken, maar niet gevonden.

Brachiopootje

Gesloten