tand posities I escheri
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: tand posities I escheri
All right, dan kan er nu misschien terug gegaan worden naar de oorspronkelijke vraag van sharkteethrene: Wie kan helpen met het opvullen van enkele \'gaten\' in zijn tandschema\'s?
[Bewerkt door Frederik op 08-11-2006 om 11:58 NL]
[Bewerkt door Frederik op 08-11-2006 om 11:58 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: tand posities I escheri
Volgens mij vrij vroeg in het Mioceen, zeker voor de Zanden van Antwerpen, wat midden Mioceen is.isis schreef:
Wanneer en waar de soort precies is ontstaan weet ik niet
frederik,
ik zal wel iets fout doen want als ik dat
\'\'bericht bijvoegen in antwoord\'\' doe dan komt er meteen het hele bericht te staan?
Maar Isis zegt:
De I. escheri zou ik weinig aan veranderen (had alleen vraag nav I.paucus opm; zie commentaar Erik). Mijn opmerkingen waren met name mbt de Carcharias reconstructie.
Je bedoelt waarschijnlijk de Hastalis reconstructie (die boven elkaar zijn neergelegd).
Klopt als een bus vooral over die eerste anterior volgens mij ook.
Dit is vaker een stevig discussiepunt geweest tussen Rene en ik.
Hoewel ik zeggen moet dat dat wel per individu verschillen kan. (heb een recente G.W. replica set waarvan ik de anteriors omgewisseld zou willen zien.
Misschien hebben ze die per ongeluk door elkaar gehaald. lijkt me sterk maar ja je weet maar nooit.
Voor verduidelijking van wat ik bedoel kun je het boekje van Dirk Nolf (begrippen monognathe en dignathe heterodontie) er op na slaan. Ik denk dat je dat wel hebt.
Zegt Isis,
Nee heb geen boekje maar weet na een keer google-en wel wat ook monognathe betekend.
Betekend \'geen aparte tandgroepen\' zoals gezien in bv de bull, tijger of de verschillende rifhaaien om er maar een paar te noemen.
Nou groeten maar weer en bedankt,
Jaap.
\'\'bericht bijvoegen in antwoord\'\' doe dan komt er meteen het hele bericht te staan?
Maar Isis zegt:
De I. escheri zou ik weinig aan veranderen (had alleen vraag nav I.paucus opm; zie commentaar Erik). Mijn opmerkingen waren met name mbt de Carcharias reconstructie.
Je bedoelt waarschijnlijk de Hastalis reconstructie (die boven elkaar zijn neergelegd).
Klopt als een bus vooral over die eerste anterior volgens mij ook.
Dit is vaker een stevig discussiepunt geweest tussen Rene en ik.
Hoewel ik zeggen moet dat dat wel per individu verschillen kan. (heb een recente G.W. replica set waarvan ik de anteriors omgewisseld zou willen zien.
Misschien hebben ze die per ongeluk door elkaar gehaald. lijkt me sterk maar ja je weet maar nooit.
Voor verduidelijking van wat ik bedoel kun je het boekje van Dirk Nolf (begrippen monognathe en dignathe heterodontie) er op na slaan. Ik denk dat je dat wel hebt.
Zegt Isis,
Nee heb geen boekje maar weet na een keer google-en wel wat ook monognathe betekend.
Betekend \'geen aparte tandgroepen\' zoals gezien in bv de bull, tijger of de verschillende rifhaaien om er maar een paar te noemen.
Nou groeten maar weer en bedankt,
Jaap.
Swampthing
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Jep, dat is nu de essentie van deze functie. Je gaat bijvoorbeeld naar de post van Isis, je klikt op \"bericht bijvoegen in antwoord\", dan krijg je bericht van Isis tussen de bewuste quote-tags. Daarin kan je naar hartelust schrappen, zodat je net datgene overhoudt waar je op wil reageren.swampy schreef:
frederik,
Na de tag [ / quote ] kan je dan je antwoord schrijven.
Je kan zelfs de hoofding van de quote aanpassen, kijk maar:
Zo moet het dus niet. Ik vraag je nogmaals -met aandrang- de volgende keer deze functie wel te gebruiken, en het topic over te laten aan Rene, die hier een concrete vraag had gesteld.waarna swampy onverstoord schreef:
Maar Isis zegt:
...
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hee Frederik,
Ok hoor op dat eerste (met aandrang).
En dat tweede, zeg je me nu dat ik me er niet mee moet bemoeien?
Rene had me zelf een mailtje gestuurd of ik hem in dit onderwerp kon steunen (for the hell of it).
Maar ja is goed jongen.
Mazzel.
Ok hoor op dat eerste (met aandrang).
En dat tweede, zeg je me nu dat ik me er niet mee moet bemoeien?
Rene had me zelf een mailtje gestuurd of ik hem in dit onderwerp kon steunen (for the hell of it).
Maar ja is goed jongen.
Mazzel.
Swampthing
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Swampy,swampy schreef:
Maar ja is goed jongen.
Mazzel.
Je toon bevalt me niet (\'jongen\'?).
Het is dik ok als een originele vraag naar tanden (dit is tenslotte het onderdeel \'vraag & aanbod\', en Rene vraagt naar tanden om zijn schema\'s te vervolledigen) leidt tot een interessante discussie. Ik heb deze zelf ook met veel interesse gevolgd. Je onvriendelijke reactie naar Isis toe heb ik hierbij door de vingers gekeken, temeer omdat Isis zelf z\'n mannetje wel stond. Wanneer de discussie tegen zijn eind begint te komen, breng ik graag de originele topicvraag weer naar boven en vraag ik vriendelijk om on-topic te reageren. Als jij (of iemand anders) dit negeert, vraag ik vriendelijk een tweede keer -met aandrang- om terug te gaan naar het oorspronkelijke topic.
Even opletten hier.
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: tand posities I escheri
Frederik,
ik snap t maar dat betekend toch niet dat ik moet gehoorzamen wel?
Zo moet het dus niet. Ik vraag je nogmaals -met aandrang- de volgende keer deze functie wel te gebruiken, en het topic over te laten aan Rene, die hier een concrete vraag had gesteld.
[/quote]
En de toon van dit is net zo.
Gewoon met andere woorden \'bemoei je er niet mee\'.
Ik mag toch zelf uitmaken wat ik zeg!
Moet je luisteren misschien kan ik fel en of ietwat bot en direct overkomen. Zo ben ik nou eenmaal.
Je kunt lullen wat je wil maar saai is het niet.
En je moet toegeven dat ik een aantal goeie punten heb aangesneden.
Een beetje fatsoenlijke tegenstand maakt een discussie toch interessant.
Jaap.
ik snap t maar dat betekend toch niet dat ik moet gehoorzamen wel?
Zo moet het dus niet. Ik vraag je nogmaals -met aandrang- de volgende keer deze functie wel te gebruiken, en het topic over te laten aan Rene, die hier een concrete vraag had gesteld.
[/quote]
En de toon van dit is net zo.
Gewoon met andere woorden \'bemoei je er niet mee\'.
Ik mag toch zelf uitmaken wat ik zeg!
Moet je luisteren misschien kan ik fel en of ietwat bot en direct overkomen. Zo ben ik nou eenmaal.
Je kunt lullen wat je wil maar saai is het niet.
En je moet toegeven dat ik een aantal goeie punten heb aangesneden.
Een beetje fatsoenlijke tegenstand maakt een discussie toch interessant.
Jaap.
Swampthing
- Supergraver
@ Swampy
Een beetje normen en waarden mag je best wel hanteren lijkt me.
Ik neem aan die iedereen wederzijds rekening met mekaar dient te houden. En daarin past niet de eenzijdige \'zo ben ik nou eenmaal\' in.
Je hebt inderdaad goede punten aangesneden, maar of het allemaal nou zo fatsoenlijk was....
Gr
Martijn
Een beetje normen en waarden mag je best wel hanteren lijkt me.
Ik neem aan die iedereen wederzijds rekening met mekaar dient te houden. En daarin past niet de eenzijdige \'zo ben ik nou eenmaal\' in.
Je hebt inderdaad goede punten aangesneden, maar of het allemaal nou zo fatsoenlijk was....
Gr
Martijn
Hallo Supergraver,
Ik heb goede waarden en normen.
Ik wens ook net als iedereen behandeld te worden zoals ik mensen behandel.
Of deze: je word behandeld zoals je je laat behandelen.
Ik geef meteen toe er zijn wat pittige statements gemaakt maar niet onfatsoenlijk.
Totdat Frederik schrijft dat ik me er maar niet mee moest bemoeien.
Maar kom we zijn toch niet van suiker!
Groeten,
Jaap.
Ik heb goede waarden en normen.
Ik wens ook net als iedereen behandeld te worden zoals ik mensen behandel.
Of deze: je word behandeld zoals je je laat behandelen.
Ik geef meteen toe er zijn wat pittige statements gemaakt maar niet onfatsoenlijk.
Totdat Frederik schrijft dat ik me er maar niet mee moest bemoeien.
Maar kom we zijn toch niet van suiker!
Groeten,
Jaap.
Swampthing
- binbinneke
- Contacteer:
Swampy,
ook ik heb deze discussie met interesse gevolgd, en vind dat er ook wat fout gelopen is. Ik wil hier niemand beschuldigen, maar waarom hoeft een discussie pittig te zijn? Hat kan ook pittig zijn zonder van die reacties. Nogmaals ik wil hier niemand beschuldigen, maar ik begrijp niet waarom dit nu zo moet. Sharkteethrene had een gewone vraag, waarop je gewoon kan antwoorden en discussieren. Maar niet op deze manier vind ik. Met alle respect...
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 08-11-2006 om 18:33 NL]
ook ik heb deze discussie met interesse gevolgd, en vind dat er ook wat fout gelopen is. Ik wil hier niemand beschuldigen, maar waarom hoeft een discussie pittig te zijn? Hat kan ook pittig zijn zonder van die reacties. Nogmaals ik wil hier niemand beschuldigen, maar ik begrijp niet waarom dit nu zo moet. Sharkteethrene had een gewone vraag, waarop je gewoon kan antwoorden en discussieren. Maar niet op deze manier vind ik. Met alle respect...
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 08-11-2006 om 18:33 NL]
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/