Vondsten Winterswijk 4 november
Vondsten Winterswijk 4 november

Zaterdag was ik voor het eerst in Winterswijk.
Het weer werkte gelukkig mee en zodoende werd het een mooie zoekdag.Hoewel ik nogal ongeduldig ben met zoeken heb ik toch nog een paar aardige vondsten gedaan.Ik moest een paar keer aan het voorval met Vincko denken en elke keer als er iemand in de buurt van mijn platen kwam keek ik schichtig om of er niets mee gebeurde. Ik had ze wel netjes apart gelegd in krantepapier.
Afijn, is er iemand die kan vertellen met welke afdrukken we hier van doen hebben?
De foto\'s zijn s\'avonds genomen en misschien niet 100% , maar ja , het is nu gauw donker.
Groeten,
JanWillem
Hee, Reedops ik heb je helaas niet gezien, maar ik was ook nogal fanatiek bezig.
Heb je nog wat gevonden?
Lees..... en verrijkt uw geest!
Antw: Vondsten Winterswijk 4 november
Ik ben welliswaar zijn broer maar onze mooiste vondsten hebben wij bij vindplaatsen bij de oude topic gezet
Phacops
P. s. ik heb geen verstand van wat het is, maar mooie vondsten!
Phacops
P. s. ik heb geen verstand van wat het is, maar mooie vondsten!
http://rafaeldavid.deviantart.com
Antw: Vondsten Winterswijk 4 november
Ha vanaf die tijd zie je mij alleen met een doos lopen!
Trouwens weer een interessante vondst foto nr3/4 in welk niveau heb je die gevonden?
greetz
[Bewerkt door Vincko op 07-11-2006 om 21:22 NL]
Trouwens weer een interessante vondst foto nr3/4 in welk niveau heb je die gevonden?
greetz
[Bewerkt door Vincko op 07-11-2006 om 21:22 NL]
Verba volant, fossilis manent
Antw: Vondsten Winterswijk 4 november,antw Vincko

Hier nog een keer een foto van de afdruk, nu met maatlatje.
Vincko, ik weet niet zo goed hoe ik moet uitleggen waar ik deze gevonden heb, maar ik zal het proberen.Als je het niveau waar ze aan het hakken zijn onder de rode laag als het het bovenste niveau telt en daaronder als het tweede ( daar waar de meeste zoeken naar sporen), is het dus het derde.
Het was eigenlijk een lucky vondst, want ik wilde net weg gaan.Ik heb hem gevonden tussen een stapel platen.
Ik begin nu eindelijk te snappen waarom ze altijd zeggen dat je ogen het belangrijkste gereedschap zijn.
Het is beter om goed rond te kijken en veel platen om te draaien en te bekijken, dan om blind te gaan hakken.
groeten,
JanWillem
Lees..... en verrijkt uw geest!