hoe haaientanden determineren?
-
hoe haaientanden determineren?
Ik zou graag mijn haaientanden willen determineren maar ik zou niet weten hoe. Kent iemand misschien een nuttige site of gids?
groetjes, brachiopootje
groetjes, brachiopootje
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: hoe haaientanden determineren?
meschien hier op het forum fotos plaatsen? zijn vast mensen die je willen helpen.
gr sean
gr sean
Aan de info stand in Cadzand kan je een gidsje kopen dat je als beginner zeker op weg zal helpen:
Gids voor Strandfossielen van Cadzand en Nieuwvliet-Bad
uitgegeven door De Groene Poort.
Z.
Gids voor Strandfossielen van Cadzand en Nieuwvliet-Bad
uitgegeven door De Groene Poort.
Z.
The earth has music for those who listen.
-
Wanneer ik een nieuwe pc heb zal ik dat zeker doen maar ik vrees dat dat met deze pc onmogelijk is(hij heeft maar 16 kleuren). =)
Brachiopootje.
Brachiopootje.
-
Bedankt! goede tip. Wanneer ik nog eens in Cadzand ben ga ik zeker eens zoeken naar dat boekje.
Hallo,
Zelf heb ik ook het boekje Gids voor Strandfossielen van Cadzand en Nieuwvliet-Bad, erg goed!
Daarnaast zijn Zwart Goud deel 1 en 2 zijn ook erg goed.
Groetjes Bram.
Zelf heb ik ook het boekje Gids voor Strandfossielen van Cadzand en Nieuwvliet-Bad, erg goed!
Daarnaast zijn Zwart Goud deel 1 en 2 zijn ook erg goed.
Groetjes Bram.
Fossil Shark Teeth of the world, A collector\'s guide, van Joe Cocke, is voor een beginner wel een aardig boekje. Dit is te koop bij natuur en boek.
Niet echt voor beginners, maar wel goed is:
Fossielen van Belgie. Haaie-en roggetanden uit tertiair van Belgie, van Nolf is een goed Boek/cd voor determinatie.
Niet echt voor beginners, maar wel goed is:
Fossielen van Belgie. Haaie-en roggetanden uit tertiair van Belgie, van Nolf is een goed Boek/cd voor determinatie.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY