Trilobieten te ruil en koop!
Trilobieten te ruil en koop!
Dames en heren (amateur)paleontologen,
vandaag heb ik de knoop doorgehakt; ik verzamel enkel nog europese trilobieten.
Door deze zet kan ik me beter concentreren wat relatief \'dichtbij\' te vinden is.
Tussen haakjes; Rusland (st. Petersburg) heb ik ook tot europa gerekend, dus de pindakaas bruine asaphide vriendjes blijven gezellig hier wonen
Dat betekent dat ik een flink aantal trilobieten te koop en te ruil (tegen europees materiaal) heb.
Ik kan niet zo opsommen wat ik allemaal beschikbaar heb, maar grof gezegd betreffen het hoofdzakelijk trilobieten uit de VS en Marokko, waaronder enkele zeer speciale stukken.
Heb je interesse mail me dan even offline, dan kunnen we kijken wat je wilt (zien).
groet,
<:{{{{{>
Tomas
vandaag heb ik de knoop doorgehakt; ik verzamel enkel nog europese trilobieten.
Door deze zet kan ik me beter concentreren wat relatief \'dichtbij\' te vinden is.
Tussen haakjes; Rusland (st. Petersburg) heb ik ook tot europa gerekend, dus de pindakaas bruine asaphide vriendjes blijven gezellig hier wonen

Dat betekent dat ik een flink aantal trilobieten te koop en te ruil (tegen europees materiaal) heb.
Ik kan niet zo opsommen wat ik allemaal beschikbaar heb, maar grof gezegd betreffen het hoofdzakelijk trilobieten uit de VS en Marokko, waaronder enkele zeer speciale stukken.
Heb je interesse mail me dan even offline, dan kunnen we kijken wat je wilt (zien).
groet,
Tomas
Trilobiti Ceská Republika
Antw: Trilobieten te ruil en koop!
Niet allemaal tegelijk 
Last call: wil je nog ruilen of kopen wacht niet te lang, want het loopt storm hier vanuit alle hoeken van de wereld Nederlandse en Belgische verzamelvrienden!

Last call: wil je nog ruilen of kopen wacht niet te lang, want het loopt storm hier vanuit alle hoeken van de wereld Nederlandse en Belgische verzamelvrienden!
Alhoewel ik toch weer de voorkeur geef aan zelfgevonden materiaal; vergeet mij niet 

Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
hey stuur mij ook maar een berichtje met wat je allemaal te koop hebt ben geintreseerd
grtz dinkie
grtz dinkie
ALS IK ZOEK VIND IK MEESTAL IETS
Ik ben geïnterresserd. Let\'s see what you\'ve got! 
Mail me met (bij voorkeur met foto\'s).
Greetz
Vincko

Mail me met (bij voorkeur met foto\'s).
Greetz
Vincko
Verba volant, fossilis manent
Dinkie; catalogus en mail gestuurd
Rene; mail me even off line en dan stuur ik je de catalogus. Hier zitten geen foto\'s bij; je kijkt in de catalogus wat je wilt, laat het weten en dan stuur ik je pas foto\'s van het stuk.
Rene; mail me even off line en dan stuur ik je de catalogus. Hier zitten geen foto\'s bij; je kijkt in de catalogus wat je wilt, laat het weten en dan stuur ik je pas foto\'s van het stuk.
ik heb ook intresse,
stuur me maar een mail aub
alvast bedankt,
g.
stuur me maar een mail aub
alvast bedankt,
g.
Als je nog een leuk stuk over hebt voor een schoolvitrine hoor ik dat graag!
Mark
Mark

- Hieronymus
- Contacteer:
@ ceraurus: alle buiten-europese trilo\'s weg...
Betekent dit dat je je naam gaat moeten veranderen
(ps. stuur ook maar een mailtje
)
Betekent dit dat je je naam gaat moeten veranderen

(ps. stuur ook maar een mailtje

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com