Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
- Frisian-old-age
Antw: Antw: Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
Edit door webmaster: Graag niet onnodig quoten.
De Avatar aanpassen kan ook.Of de eerste foto van mijn verzameling.
Alleen dwalen we nu een beetje af.
Ben tevreden hoe het nu speelt,misschien 1 onderdeel erbij,lekker handzaam en overzichtelijk houden
[Bewerkt door Frisian-old-age op 14-11-2006 om 23:07 NL]
[Bewerkt door webmaster op 15-11-2006 om 12:14 NL]
De Avatar aanpassen kan ook.Of de eerste foto van mijn verzameling.
Alleen dwalen we nu een beetje af.
Ben tevreden hoe het nu speelt,misschien 1 onderdeel erbij,lekker handzaam en overzichtelijk houden
[Bewerkt door Frisian-old-age op 14-11-2006 om 23:07 NL]
[Bewerkt door webmaster op 15-11-2006 om 12:14 NL]
Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
Ik zou wel graag een mineraal forum zien als extra forum onderdeel.
[Bewerkt door Pedro op 14-11-2006 om 23:20 NL]
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Top Herman, dat je een evt uitbreiding van de forums aan de gebruikers voorlegt.
Mijn voorkeur zou zijn:
- vindplaatsen
- preparatie *
- determinatie
- tentoonstellen *
- vraag & aanbod
- mineralen *
- overige (not off-topic)
*: nieuwe forums
Mijn voorkeur zou zijn:
- vindplaatsen
- preparatie *
- determinatie
- tentoonstellen *
- vraag & aanbod
- mineralen *
- overige (not off-topic)
*: nieuwe forums
Verba volant, fossilis manent
-
Ik vind zoals de meesten dat er geen off-topic forum moet komen, ook een forum over mineralen vind ik op een fossielensite een beetje overbodig. Ik zou hier misschien nog een forum over de foto\'s(tips, opmerkingen,...) aan toevoegen en ook een forum waarop je anderen kunt uitnodigen om fossielen te gaan zoeken zodat je niet helemaal alleen hoeft te gaan.
Groetjes, Brachiopootje
Groetjes, Brachiopootje
- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
Een \'meet-en-greet\' onderdeel is misschien geen verkeerd idee. Waar je gewoon ff kunt laten weten dat je ergens heen gaat en kunt kijken of er nog andere fossielenzoekers gaan.brachiopootje schreef:
en ook een forum waarop je anderen kunt uitnodigen om fossielen te gaan zoeken zodat je niet helemaal alleen hoeft te gaan.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Supergraver
Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
Sorry Pedro, maar ik ben het niet met je eens. Laten we het aub bij fossielen houden. Ik ben van mening dat je het wel simpel moet houden. Mineralen wordt anders weer opgevolgd door schelpen en voor je het weet vraagt er iemand hier straks nog om kooikarperspedro schreef:

Gr
Martijn
Antw: Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
fossielenjagers schreef:Een \'meet-en-greet\' onderdeel is misschien geen verkeerd idee. Waar je gewoon ff kunt laten weten dat je ergens heen gaat en kunt kijken of er nog andere fossielenzoekers gaan.brachiopootje schreef:
en ook een forum waarop je anderen kunt uitnodigen om fossielen te gaan zoeken zodat je niet helemaal alleen hoeft te gaan.
Ik zie dat \"meet-en-greet\" topic ook wel zitten.
Meestal als ik fossielen ga zoeken denk ik altijd zo van zouden er misschien geen anderen ook naar daar gaan om te zoeken...
Het is toch altijd leuker dat je je vondsten ter plekke kunt delen met een gelijkgestemde.
Alleen is maar alleen hé.
Ik heb precies de indruk dat er sinds het trilobietenweekend al meer tripjes met forummensen onder elkaar zijn door gegaan.
Dat is toch tof.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Ilse schreef:brachiopootje schreef:
Ik heb precies de indruk dat er sinds het trilobietenweekend al meer tripjes met forummensen onder elkaar zijn door gegaan.
Dat is toch tof.
[/quote]
Dit zou best een handig forumonderdeel kunnen zijn. Ook héél praktisch om vervoer te organiseren e.d.
Voor de andere fora moet het natuurlijk nog wel overzichtelijk blijven, maar een opsplitsing van de overige onderwerpen is toch wel op zijn plaats, en dan zie ik de indeling van Frederick wel zitten.
Voor een off-topic was ik eerst wel gewonnen maar ik zie nu in dat er inderdaad teveel nadelen aan verbonden zijn en het misschien snel zou ontaarden in een oeverloos gezwetsforum.
gr
Patrick
[Bewerkt door Patrick op 15-11-2006 om 22:54 NL]
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- fossilmadman
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Poll: Moeten er extra forumonderdelen komen?
Misschien is een forum over postzegels met fossielen dan ook een beetje te ? (Henk)Supergraver schreef:Sorry Pedro, maar ik ben het niet met je eens. Laten we het aub bij fossielen houden. Ik ben van mening dat je het wel simpel moet houden. Mineralen wordt anders weer opgevolgd door schelpen en voor je het weet vraagt er iemand hier straks nog om kooikarperspedro schreef:
Gr
Martijn
HA HA HA HA , kooikarpers (LOL)(Henk)
[Bewerkt door fossilmadman op 15-11-2006 om 22:54 NL]
(Henk)
Het is prima zoals het is. Alsjeblieft geen mineralen. Het forum overige onderwerpen stroomt niet over. Dus nieuwe rubrieken invoeren heeft weinig zin.