Weer 1 nep!!!

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
SebastiaanVR
Antw: Weer 1 nep!!!

Bericht door SebastiaanVR » 19 nov 2006, 17:17

Goed idee, Mark! Als je de foto\'s hebt, wil je ze dan laten zien, dan kan ik kijken of de foto\'s erbij zitten die ik kreeg.

Ennuh, hoe duur was ie? Ik ben namelijk ook wel geintresseerd in die ammo. Volgens mij heb ik concurentie:)

@hoplites, dacht ik ook al aan. Ze zijn echt precies hetzelfde. En volgens mij is het onmogelijk dat een fossiel precies met elk krasje, deukje etc. hetzelfde is.

gr, Sebas

PS: Frederik en Galeocerdo, ik heb jullie al meerdere e-mails gestuurd, maar ik krijg maar geen antwoord. Misschien komt het door mijn hotmail. Als jullie het binnen hebben, laat het even horen op het forum. Alvast bedankt. Ook heb ik net de webmaster een e-mail gestuurd. Ik hoop dat deze wel goed gaat. Zo niet, laat maar horen op het forum.

[Bewerkt door fossielenheerser op 19-11-2006 om 17:29 NL]

[Bewerkt door fossielenheerser op 19-11-2006 om 17:52 NL]

Frisian-old-age

Bericht door Frisian-old-age » 19 nov 2006, 17:42

Niet direct \"Brand\" schreeuwen voor elke so-called nepper :)

Wanneer je bij een aanbieding de volgende tekst neer zet: Dit is niet de werkelijke , u ontvangt een kwalitatief gelijkwaardige.Kun je voor de soort wel één en dezelfde foto gebruiken, tug malen zelfs.
Is beslist geen nep, daar je als verkoper zijnde naar de juiste soort refereert.

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: Antw: Weer 1 nep!!!

Bericht door Frederik » 19 nov 2006, 21:24

fossielenheerser schreef:

PS: Frederik en Galeocerdo, ik heb jullie al meerdere e-mails gestuurd, maar ik krijg maar geen antwoord. Misschien komt het door mijn hotmail. Als jullie het binnen hebben, laat het even horen op het forum.
Ontvangen hoor, ik heb het even druk. Alvast bedankt, ik kan er wat mee!

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

SebastiaanVR

Bericht door SebastiaanVR » 20 nov 2006, 18:24

@Age, bedankt voor het zéér geruststellende antwoord. Maar ze zette er niet bij dat het een foto was van een andere. Maar je hebt me overtuigd dat ie echt is.

@Mark, heeft ze nog een e-mail terug gestuurd met foto\'s???
Ik ben zeer benieuwd of ze dezelfde foto stuurt die ik kreeg. Als je ze hebt, zet ze maar op het forum of stuur maar een mailtje.

gr, Sebas

Mark

Bericht door Mark » 21 nov 2006, 19:36

Antwoord van Rita:

Goede morgen
Het spijt mij maar deze mammites heb ik verkocht.Ik heb nieuwe gefotografeerd die zal ik vanavond op marktplaats zetten. Ik ben niet zo\'n goede fotograaf, die mammitessen. glimmen zo Vrd groet Rita

Dus je bent safe denk ik :)

[Bewerkt door Mark op 21-11-2006 om 19:37 NL]

SebastiaanVR
Antw: Antw: Weer 1 nep!!!

Bericht door SebastiaanVR » 21 nov 2006, 19:56

Mark schreef:

Dus je bent safe denk ik :)

[Bewerkt door Mark op 21-11-2006 om 19:37 NL]
Gelukkig! Jammer dat ze hem al heeft verkocht. Anders wilde ik hem wel:(

Er komt nog wel binnekort een andere topic met een aantal fossielen waarvan ik ook wil weten of die echt zijn.
Tja, aangezien er al veel fossielen van mij nep zijn, wil ik wel weten of de rest echt is:)

gr, Sebas

binbinneke
Contacteer:

Bericht door binbinneke » 22 nov 2006, 09:33

Tipjeh van mezelf;
als je zelf gaat zoeken dan weet je zeker dat ze echt zijn. Tenzij er iemand ergens een vals fossiel heeft achtergelaten :)
Velen hebben natuurlijk de tijd en gelegenheid niet om zelf te zoeken - ik weet er alles van - maar we hebben nog een heel leven te gaan.
Geduld hebben om een fossiel te vinden, in de plaats van het te kopen, die eigenschap hebben niet veel mensen. Maar het zou een mooie eigenschap zijn. Bovendien heb je dan nog het plezier met het zoeken zelf en zijn zelfgevonden fossielen waardevoller en daarom
ook zelfs mooier.
gr.robin

[Bewerkt door binbinneke op 22-11-2006 om 09:34 NL]

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/

SebastiaanVR

Bericht door SebastiaanVR » 22 nov 2006, 19:51

Ik wíl dat ik kan zoeken. Ik heb wel een aanrader voor iedereen die echt binnen een paar minuten al 5 fossielen wilt hebben gevonden.
Jurassic coast, vlakbij Lyme Regis. Dit was de eerste echte plaats waar ik kon zoeken. En ik zocht daar dit jaar. Heb niet eerder de kans gehad om te zoeken.
Ik zet er binnekort wel bij een andere topic wat foto\'s bij van vondsten die ik heb gedaan.

gr, Sebas

Gesloten