Trage website
Antw: Trage website
Het gaat denk ik niet om de grootte van de site, maar om de hoeveelheid informatie die tegelijkertijd wordt opgevraagd... Oude topict weghalen heeft dan ook weinig zin.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
bij mij geen probleem,even snel als voorheen.
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Antw: Trage website
Is een tekort aan bandbreedte het probleem, of eerder het parsen van de php scripts?webmaster schreef:
Het gaat denk ik niet om de grootte van de site, maar om de hoeveelheid informatie die tegelijkertijd wordt opgevraagd... Oude topict weghalen heeft dan ook weinig zin.
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hier ook geen probleem (Firefox 2.0)
edit: Safari 2.0.4 merkbaar trager tot het irriterende toe! Is dit een browserafhankelijk probleem?
Iedereeen die Internet Explorer gebruikt steekt zijn hand op?
(daarmee bedoel ik, zeg eens welke internetbrowser jullie gebruiken en of het snel of traag gaat)
[Bewerkt door Frederik op 22-11-2006 om 22:35 NL]
edit: Safari 2.0.4 merkbaar trager tot het irriterende toe! Is dit een browserafhankelijk probleem?
(daarmee bedoel ik, zeg eens welke internetbrowser jullie gebruiken en of het snel of traag gaat)

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Internet Explorer.
Hij is erg traag, maar alleen bij het openen van de site. Als de site geopend is gaat het allemaal vrij snel.
Hij is erg traag, maar alleen bij het openen van de site. Als de site geopend is gaat het allemaal vrij snel.
Antw: Antw: Antw: Trage website
Lokaal gaat het razendsnel. Het is dus ofwel een browserprobleem of een bandbreedteprobleem.Raf_N schreef:
Is een tekort aan bandbreedte het probleem, of eerder het parsen van de php scripts?
Kennis telt!
Antw: Antw: Trage website
Frederik schreef:
Hier ook geen probleem (Firefox 2.0)
Safari 2.0.4 - even snel als anders, idem voor firefox 2.
Z.
The earth has music for those who listen.