Zoeken: Jokertekens
Zoeken: Jokertekens
Webmaster,
is het mogelijk om on de zoekfunctie, jokertekens te gebruiken? Zo, nee, misschien een optie?
is het mogelijk om on de zoekfunctie, jokertekens te gebruiken? Zo, nee, misschien een optie?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Zoeken: Jokertekens
Welke zoekfunctie bedoel je? De zoekfunctie van de informatiepagina\'s, de zoekfunctie van de foto pagina of die van het forum?
Sommige zoekfuncties welken namelijk al op gedeeltes van woorden. * etc. is dan dus niet nodig.
Sommige zoekfuncties welken namelijk al op gedeeltes van woorden. * etc. is dan dus niet nodig.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Ik zal iets duidelijker zijn: de zoekfunctie van het forum. Dit zoekt inderdaad al met een * op gedeeltes van woorden. Maar dat is af en toe ook minder handig.
Zo zocht ik gisteren op formatie, eigenlijk als heel woord bedoeld. Ik kreeg daarbij ook topic\'s met bv informatie.
Dan moet ik weer de zoekfunctie van de browser gebruiken om per topic verder te zoeken.
Daarom zou het handig zijn om enkele jokertekens te kunnen gebruiken en als daarbij ook de zoektekst geaccentueerd wordt in de topic teksten, als je een topic uit de zoeklijst hebt aangeklikt, dan zou het helemaal mooi zijn.
Zo zocht ik gisteren op formatie, eigenlijk als heel woord bedoeld. Ik kreeg daarbij ook topic\'s met bv informatie.
Dan moet ik weer de zoekfunctie van de browser gebruiken om per topic verder te zoeken.
Daarom zou het handig zijn om enkele jokertekens te kunnen gebruiken en als daarbij ook de zoektekst geaccentueerd wordt in de topic teksten, als je een topic uit de zoeklijst hebt aangeklikt, dan zou het helemaal mooi zijn.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Webmaster: Zoeken, Jokertekens
Kun je hier nog iets mee doen?
Pedro Janssen
Venray
Ik zie je punt. Ik zal het toevoegen aan de wishlist! 

Kennis telt!
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Toevoeging Wishlist
Misschien nog één voor op de wishlist (hij staat al op de mijne).
Als je onder aan een discussiepagina bent graag een knop om naar de bovenkant van de pagina te komen. Dan kun je onder Forum weer Nieuwste Berichten aanklikken.
Nu doe ik het scrollent maar dat is bij lange topics erg vervelent.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 22-11-2006 om 20:43 NL]
Als je onder aan een discussiepagina bent graag een knop om naar de bovenkant van de pagina te komen. Dan kun je onder Forum weer Nieuwste Berichten aanklikken.
Nu doe ik het scrollent maar dat is bij lange topics erg vervelent.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 22-11-2006 om 20:43 NL]
Robert Mensink