Niet binnen de quotes replyen
Antw: Niet binnen de quotes replyen
helemaal niet!! als \"je\" twijfelt gewoon even controleren in van dale woordenboek of het groene boekje, doe ik ook.
Maar ik vind dat een foutloos nederlands noodzakelijk is, zeker in deze tijd van SMS- en chattaal, vergeet niet dat er veel jonge \"gasten\" op het forum zijn!
en voor de rest even goede vrienden hoor!!!
Maar ik vind dat een foutloos nederlands noodzakelijk is, zeker in deze tijd van SMS- en chattaal, vergeet niet dat er veel jonge \"gasten\" op het forum zijn!

en voor de rest even goede vrienden hoor!!!
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Niet binnen de quotes replyen
Halen we dit topic nogmaals uit de ijskast? Zijn jullie vergeten dat hier al diverse mensen mee beschadigd zijn?
Laten we niet al te moeilijk doen en gewoon over een d/dt heenlezen.
Als het echt onleesbaar wordt kun je daar altijd nog een opmerking over plaatsen.
Niemand hier is neerlandicus en bovendien is dit een fossielensite.
Als het echt onleesbaar wordt kun je daar altijd nog een opmerking over plaatsen.
Robert Mensink
Antw: Antw: Niet binnen de quotes replyen
Sorry, als dit een argument is sluit dan deze topic!Fossielenzoeker schreef:
...bovendien is dit een fossielensite.
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Niet binnen de quotes replyen
Laten we van spelling geen probleem maken. Er is een duidelijk verschil tussen het verkeerd/niet gebruiken van de d/dt en de sms-taal. Vooralsnog is dit forum meer als leesbaar. Als je echte voorbeelden van slechte spelling wil zien moet je het onderwijs maar eens in gaan!koen schreef:Sorry, als dit een argument is sluit dan DIT topic!Fossielenzoeker schreef:
...bovendien is dit een fossielensite.
Mark
Antw: Antw: Niet binnen de quotes replyen
Ja inderdaad, Robert daar hebt ge gelijk in, en ik doe wel water in de wijn,(d/dt) wil ik wel over heen lezen, en met een dislect, heb ik echt geen probleem, trouwens ik check altijd het profiel, maar een leraar middelbaar die \"bezich\" (bezig) schrijft, sorry!!!er zijn grenzen... en uiteraard is het een fossielforum...Fossielenzoeker schreef:
Halen we dit topic nogmaals uit de ijskast? Zijn jullie vergeten dat hier al diverse mensen mee beschadigd zijn?

[Bewerkt door Patrick op 24-11-2006 om 23:31 NL]
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Antw: Antw: Antw: Niet binnen de quotes replyen
DAT BEDOEL IK DUS!!!!!Mark schreef:
Als je echte voorbeelden van slechte spelling wil zien moet je het onderwijs maar eens in gaan!
Mark
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Antw: Antw: Antw: Antw: Niet binnen de quotes replyen
In Van Dale staat:Sorry, als dit een argument is sluit dan DIT topic!
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Sorry Mark, DEZE topic!
[Bewerkt door Koen op 24-11-2006 om 23:39 NL]
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Niet binnen de quotes replyen
Er is trouwens nog 1 ding dat ik erger vind. Mensen die denken dat de caps lock knop hun woorden extra kracht bij kan zettenpatrick schreef:DAT BEDOEL IK DUS!!!!!Mark schreef:
Als je echte voorbeelden van slechte spelling wil zien moet je het onderwijs maar eens in gaan!
Mark