Waar te koop?
Waar te koop?
Hallo,
Ik wil iemand een fossiel kado doen. Maar waar koop ik zoiets? Voor een onlinewinkel of beurs is het waarschijnlijk te laat, want ik moet het deze week hebben. Zijn er gewone winkels die eenvoudige ammonieten of trilobieten verkopen? Ik woon in Nijmegen.
Dank en groet
Ik wil iemand een fossiel kado doen. Maar waar koop ik zoiets? Voor een onlinewinkel of beurs is het waarschijnlijk te laat, want ik moet het deze week hebben. Zijn er gewone winkels die eenvoudige ammonieten of trilobieten verkopen? Ik woon in Nijmegen.
Dank en groet
Antw: Waar te koop?
hoi Barbapapa,
In het Natuurmuseum,in Nijmegen, hebben ze wel eens iets van fossielen die ze verkopen.
succes!
hoplites
In het Natuurmuseum,in Nijmegen, hebben ze wel eens iets van fossielen die ze verkopen.
succes!
hoplites
- fossielengek
Hallo,
Waar je ook nog terecht kunt is het natuurhistorisch museum in Velp, of iets verder het museum incl. winkel van de gebroeders Beumer in Ulft.
groetjes Jasper
Waar je ook nog terecht kunt is het natuurhistorisch museum in Velp, of iets verder het museum incl. winkel van de gebroeders Beumer in Ulft.
groetjes Jasper
\"De Steenarend\" in Eindhoven verkoopt allerhande fossielen. Als het niet te ver weg is voor je.
Grrr Edo
Grrr Edo
mij zijn niet van de bange, mij zijn alleen van de voorzichtige.
Klukkluk
Klukkluk
Bij Theo Henskens in Oss.
Eikenboomgaard 11
Open op Zaterdag tussen 10:00 en 15:00.
Is ook op startpagina te vinden
Groetjes Erik
Eikenboomgaard 11
Open op Zaterdag tussen 10:00 en 15:00.
Is ook op startpagina te vinden
Groetjes Erik