Nieuwe forumregels
Antw: Nieuwe forumregels
Met deze huisregels ben ik het volledig eens. Enkel zou ik nog toevoegen, na \"Heb aandacht voor je schrijfstijl\": De taal op dit forum is het Nederlands.
mvg
Johny
mvg
Johny
(nog) Geen fossielen: recente schelpen van de Europese Atlantische kusten: http://www.nystmania.org/re_cent/re_cent.htm
Heren ik ben maar tot m\'n 14e naar school geweest,daarna beginnen werken en me nooit bezig gehouden met spelling.
Ik Heb nooit engels,frans of duits geleert,ik schrijf heel vaak fouten en zal het ook nooit leren.
Maar als jullie beschaaft nederlands op dit forum willen,waarom gebruiken jullie dan zo vaak die ENGELSE termen,of mag dat wel?
\"bull shit\"
Ik zit een jaar op dit forum,het was heel plezant,maar nu,al die discuties,dat gezaag,jullie proberen gewoon mekaar te kleineren,te pesten.Als er dan iemand dreigt weg te gaan\"ik had het zo niet bedoelt\"(en sommige zouden al zot zijn te blijven).
Dit kan gewoon niet,kunnen jullie nu niets beter meer dan jennen
Ik zal dit forum nog blijven volgen maar als deze sfeer zo blijft...nee...niet meer voor mij.
Ik Heb nooit engels,frans of duits geleert,ik schrijf heel vaak fouten en zal het ook nooit leren.
Maar als jullie beschaaft nederlands op dit forum willen,waarom gebruiken jullie dan zo vaak die ENGELSE termen,of mag dat wel?
\"bull shit\"
Ik zit een jaar op dit forum,het was heel plezant,maar nu,al die discuties,dat gezaag,jullie proberen gewoon mekaar te kleineren,te pesten.Als er dan iemand dreigt weg te gaan\"ik had het zo niet bedoelt\"(en sommige zouden al zot zijn te blijven).
Ik zal dit forum nog blijven volgen maar als deze sfeer zo blijft...nee...niet meer voor mij.
Theo
- fossilmadman
- Contacteer:
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: Nieuwe forumregels
Theo schreef:
Heren ik ben maar tot m\'n 14e naar school geweest,daarna beginnen werken en me nooit bezig gehouden met spelling.
\"bull shit\"
Ik ben blijkbaar niet de enige die dit denkt.
gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
- Frisian-old-age
Ti\'s inderdaad een beetje rommelig geworden.Ti\'s dus goed dat er nieuwe forumregels gekomen zijn.Fossielnet wordt steeds bekender, met als gevolg nieuwe leden in korte tijd met allemaal verschillende inzichten en karakters.Dat moet allemaal eerst een plekje krijgen in het grote geheel, soms subtiel,soms met de botte bijl.
Zit nu bijna 2 jaar op het forum ,en momenteel echt op mien plekje.Da\'s weleens anders geweest,ook wel met de gedachten gespeeld: ze bekijken het allemaal daaro.
En zie de oude \" Fryske criticaster\" is nog steeds \"alive & kicking\". >
Zit nu bijna 2 jaar op het forum ,en momenteel echt op mien plekje.Da\'s weleens anders geweest,ook wel met de gedachten gespeeld: ze bekijken het allemaal daaro.
En zie de oude \" Fryske criticaster\" is nog steeds \"alive & kicking\". >

Faber quisque fortunae suae ( Gaius Sallustius Crispus )
Ik ben ook \"alive & kicking\",maar hoeft dat tegen elkaars schenen te zijn?
weet je,laat ons stoppen met deze schoppartij.
Zet dit zeker maar bij de regels
\"Doe nooit anderen aan wat je zelf ook niet zou pikken\"
weet je,laat ons stoppen met deze schoppartij.
Zet dit zeker maar bij de regels
Theo
- binbinneke
- Contacteer:
Weet je wat ik persoonlijk vind,
het volgende is niet grof bedoeld:
Terwijl we nu allemaal inzien dat er iets fout gegaan is, \'\'doen\'\' we er nog steeds niets aan!
We kunnen allemaal blijven zeveren over dezelfde dingen, maar net als MarkW vind ik het serieus jammer dat trouwe forumleden zomaar ineens opstappen voor deze kleine incidentjes.
Maar weet je wat, vele kleine maken een groot.
En al die kleine dingetjes kunnen serieus opstapelen...
Dus wat vind ik, geen gepraat meer, maar actie. Vergeet alles, maar houd het toch in je achterhoofd, maar begin er niet terug over. Er zijn nu eenmaal meer dan 400 verschillende karakters op dit forum, en is dat normaal? Natuurlijk!
Maar daar gaat het op een forum niet om, om op elkaars tenen te gaan staan en elkaar te beledigen, maar om te \'helpen\'.
Dus nu zou ik het leuk vinden als we hierover gaan stoppen, voor er nog meer leden weg gaan.
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 29-11-2006 om 14:26 NL]
het volgende is niet grof bedoeld:
Terwijl we nu allemaal inzien dat er iets fout gegaan is, \'\'doen\'\' we er nog steeds niets aan!
We kunnen allemaal blijven zeveren over dezelfde dingen, maar net als MarkW vind ik het serieus jammer dat trouwe forumleden zomaar ineens opstappen voor deze kleine incidentjes.
Maar weet je wat, vele kleine maken een groot.
En al die kleine dingetjes kunnen serieus opstapelen...
Dus wat vind ik, geen gepraat meer, maar actie. Vergeet alles, maar houd het toch in je achterhoofd, maar begin er niet terug over. Er zijn nu eenmaal meer dan 400 verschillende karakters op dit forum, en is dat normaal? Natuurlijk!
Maar daar gaat het op een forum niet om, om op elkaars tenen te gaan staan en elkaar te beledigen, maar om te \'helpen\'.
Dus nu zou ik het leuk vinden als we hierover gaan stoppen, voor er nog meer leden weg gaan.
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 29-11-2006 om 14:26 NL]
'Search' your way into life.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Nieuwe forumregels
Ik denk dat dit vanzelfsprekend is, maar dat wordt soms vergeten. Voorts ben ik het eens met Binbinneke.Theo schreef:
[Bewerkt door Frederik op 29-11-2006 om 15:36 NL]
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
@robin
Dat heb je mooi gezegd
gr
pearl
Dat heb je mooi gezegd

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)