winkels voor geologen gereedschappen.
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
winkels voor geologen gereedschappen.
hallo,
heeft meschien iemand een idee waar ik b.v een estwing kan kopen. ik wil hem graag ophalen, om verzendkosten te besparen. weet meschien iemand een winkel in de buurt van zuid limburg. woon aan de grens van duitsland en belgie.
alvast bedankt.
Sean....
heeft meschien iemand een idee waar ik b.v een estwing kan kopen. ik wil hem graag ophalen, om verzendkosten te besparen. weet meschien iemand een winkel in de buurt van zuid limburg. woon aan de grens van duitsland en belgie.
alvast bedankt.
Sean....
Antw: winkels voor geologen gereedschappen.
Ik heb gemerkt dat goede ijzerwarenwinkels Estwing hamers hebben (gewone hamers dan wel)maar misschien kunt ge daar eens vragen of het mogelijk is een geologenhamer via hun leverancier te bestellen.
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- binbinneke
- Contacteer:
Tja, ik heb er juist eentje gekocht op de beurs van Antwerpen (zie mijn verzameling).
Om dat dit nu niet veel meer uitmaakt,
zou ik toch zeggen: Bodemschat.
Maar als je hem graag zélf wil gaan ophalen, tja dan denk ik dat je lang kan gaan zoeken. Tenzij dat jij dicht bij bodemschat woont, want ik heb eens ergens gehoord dat het ook echt een winkel is waar je kan binnenstappen. Meer weet ik zelf niet. Veel succes!
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 29-11-2006 om 16:53 NL]
Om dat dit nu niet veel meer uitmaakt,
zou ik toch zeggen: Bodemschat.
Maar als je hem graag zélf wil gaan ophalen, tja dan denk ik dat je lang kan gaan zoeken. Tenzij dat jij dicht bij bodemschat woont, want ik heb eens ergens gehoord dat het ook echt een winkel is waar je kan binnenstappen. Meer weet ik zelf niet. Veel succes!
gr. robin
[Bewerkt door binbinneke op 29-11-2006 om 16:53 NL]
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
De Bodemschat heeft een winkel in Hengelo, dat is best een eindje lopen vanuit Limburg 
Maar ze staan wel vaak op beurzen, op hun website vindt je de precieze beurzen, misschien is er 1 in de buurt of ergens waar je toevallig naar toe gaat. Dan hebben ze vaak wel van alles bij zich en als je ze mailt willen ze misschien wel een bepaalde hamer meenemen.
Marjolein

Maar ze staan wel vaak op beurzen, op hun website vindt je de precieze beurzen, misschien is er 1 in de buurt of ergens waar je toevallig naar toe gaat. Dan hebben ze vaak wel van alles bij zich en als je ze mailt willen ze misschien wel een bepaalde hamer meenemen.
Marjolein
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Bestellen en laten opsturen zou een alternatief kunnen zijn...
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- binbinneke
- Contacteer:
Antw: Antw: winkels voor geologen gereedschappen.
Ja, maar hij zei dat hij hem zelf wou ophalen om zich van verzendingskosten te helpen...Frederik schreef:
Bestellen en laten opsturen zou een alternatief kunnen zijn...
Maar ik denk dat ik mijn estwing ook van bodemschat heb, die op de beurs in Antwerpen stond. Anders zou ik toch ook doen wat Frederik zei. Want anders zal het moeilijk zijn om er aan eentje te geraken.
gr. robin
'Search' your way into life.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Akkoord, daar had ik even overgelezen. Maar als je benzinekosten meerekent, en de tijd die je verliest, vallen die verzendingskosten soms erg mee! Toch even uitzoeken. Routeplanners als Mappy geven vaak ook een schatting van de verbruikte benzine als je de route ingeeft, dan heb je een idee.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Estwing en andere merken zijn vaak ook via de lokale ijzerarenzaak te bestellen. Soms ook nog goedkoper. Laat je dus eens informeren. Vaak hebben ze een heel dik bestelboek.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Museum de Groene Poort in Brabant, in de museumwinkel, das al dichterbij dan Hengelo Sean.
Bestellen bij FSB of Krantz-online in Duitsland (googlen).
<:{{{{{>
Bestellen bij FSB of Krantz-online in Duitsland (googlen).
<:{{{{{>
Trilobiti Ceská Republika
Via de ijzerwarenhandel, die kunnen veel vaak wel bestellen, is mijn ervaring hier. Ik heb vaak gekke/ ingewikkelde dingen nodig, maar dat lukt altijd.
succes er mee,
hoplites
succes er mee,
hoplites