Dunkleosteus !!! Krachtigste kaken ooit!!!
Antw: Dunkleosteus !!! Krachtigste kaken ooit!!!
en volgens De Standaard leefde hij vier miljoen jaar geleden, in het devoon
het was dan rechtstreeks overgetypt van Reuters en nog kunnen ze het niet zonder fouten, ze zullen het nooit leren,
mvg stijn
het was dan rechtstreeks overgetypt van Reuters en nog kunnen ze het niet zonder fouten, ze zullen het nooit leren,
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
Eldredge 1996
Antw: Antw: Dunkleosteus !!! Krachtigste kaken ooit!!!
Oeps foutje denk ik.Ammun Rah schreef:
en volgens De Standaard leefde hij vier miljoen jaar geleden, in het devoon
mvg stijn
Vier miljoen???
Waren dat er geen vierhonderd miljoen jaar geleden?
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
goed gezien ilse!
maar de 99.9999 % andere lezers van de krant zullen dit niet weten
mvg stijn
maar de 99.9999 % andere lezers van de krant zullen dit niet weten
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
Eldredge 1996
Eldredge 1996
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat geeft natuurlijk te denken over de kwaliteit van andere artikels...
Anyway, het is natuurlijk wel leuk dat zoiets nog het nieuws kan halen.
Anyway, het is natuurlijk wel leuk dat zoiets nog het nieuws kan halen.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Galeocerdo
Lekker abstact.... om het een beetje concreter te maken, een volwassen mens heeft een bijtkracht van 100 Kg/cm², een wolf 300 Kg/cm², een leeuw 780 Kg/cm², witte haai (2 meter lang) 3000 Kg/cm².binbinneke schreef:
Zijn bijtkracht was maar liefst 4 keer groter dan een tyrannosaurus rex en bedroeg 5.600 kilogram per vierkante centimeter!
Fantastisch, niet??
De \"dunkleosteus\" was dus in staat eender welk levend die recht in twee te bijten...
Krokodil, haai, maakt niet uit...
[Bewerkt door Galeocerdo op 05-12-2006 om 12:47 NL]
Gr. Taco
Ik heb hier nog een artikeltje rondslingeren met de kop
\"mensenhaai eet mens\"
en je ziet een opengesneden haai met menselijke resten in z\'n maag.De foto is genomen van de kop naar de staart,aan het gebit zie je dat het een tijgerhaai is maar MENSENHAAI staat zoveel mooier.
\"menselijke dwalingen zijn veelvuldig dwalingen van de natuur zijn sporadisch\"
\"mensenhaai eet mens\"
en je ziet een opengesneden haai met menselijke resten in z\'n maag.De foto is genomen van de kop naar de staart,aan het gebit zie je dat het een tijgerhaai is maar MENSENHAAI staat zoveel mooier.
\"menselijke dwalingen zijn veelvuldig dwalingen van de natuur zijn sporadisch\"
Theo
- binbinneke
- Contacteer:
Amaai, kritisch lezen is de boodschap dan hé 
gr. robin

gr. robin
'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/
http://www.sharksandfossils.page.tl/
Ik heb ooit een documentaire van Brady Barr, de \"crocodile Hunter\" gezien, wat trouwens een leuke aflevering was, waarin de witte haai niet verder kwam als geloof ik 1500 kg/cm². De Nijlkrokodil kwam daar op 3000 kg/cm².galeocerdo schreef:
Lekker abstact.... om het een beetje concreter te maken, een volwassen mens heeft een bijtkracht van 100 Kg/cm², een wolf 300 Kg/cm², een leeuw 780 Kg/cm², witte haai (2 meter lang) 3000 Kg/cm².
[Bewerkt door Galeocerdo op 05-12-2006 om 12:47 NL]
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- Galeocerdo
Mijn info was 3000 kg/cm². Ik ga er geen heibel om maken wie het bij het rechte eind heeft. Witte haai, Nijlkrokodil, dunkleosteus ik zou tussen geen van die kaken willen belandenpedro schreef:Ik heb ooit een documentaire van Brady Barr, de \"crocodile Hunter\" gezien, wat trouwens een leuke aflevering was, waarin de witte haai niet verder kwam als geloof ik 1500 kg/cm². De Nijlkrokodil kwam daar op 3000 kg/cm².galeocerdo schreef:

Gr. Taco
Daar ben ik het helemaal mee eens (de scene uit Jaws in gedachten hebbende).galeocerdo schreef:
Mijn info was 3000 kg/cm². Ik ga er geen heibel om maken wie het bij het rechte eind heeft. Witte haai, Nijlkrokodil, dunkleosteus ik zou tussen geen van die kaken willen belanden
Ik dacht ook van: \"de witte Haai zal een veel grotere bijtkracht hebben als de andere dieren\", maar dat viel dus tegen.
[Bewerkt door Pedro op 06-12-2006 om 10:33 NL]
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY