Homo floresiensis
- Betelgeuze
Antw: Homo floresiensis
Wat zou ik toch zo graag willen terug keren in de tijd om al deze wezens/mensen te kunnen zien.
Alpha Orionis
ja, lijkt mij ook wel leuk.
bijvoorbeeld zelf kunnen kiezen waar je bent en wanneer je daar bent, je gezichtsveld, je hoogte enzovoorts. lijkt me fantastisch.
ik ga studeren voor helderziende.
Groeten, Casper
bijvoorbeeld zelf kunnen kiezen waar je bent en wanneer je daar bent, je gezichtsveld, je hoogte enzovoorts. lijkt me fantastisch.
ik ga studeren voor helderziende.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Betelgeuze
Antw: Antw: Homo floresiensis
Dank je Casper, ik vond dat ik ergens een stukje filosofie moest instoppen!Casper schreef:
strakke handtekening, maarten!!!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Ja, maar dan moet ik wel in staat zijn iets terug naar de toekomst te nemen!Betelgeuze schreef:
Wat zou ik toch zo graag willen terug keren in de tijd om al deze wezens/mensen te kunnen zien.
Het zal er helaas niet in zitten, ik vrees dat ik het wat betreft fossiele mensen met mijn schoonmoeder moet doen....
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
Ja, ik heb dit al eerder gelezen. We moeten ons echter realiseren dat in veel culturen er hobbitachtige wezens in de verhalen rondstappen. Dat kan natuurlijk hier ook het geval zijn, een correlatie dus, maar.....?????Betelgeuze schreef:
Dit moeten jullie zeker eens lezen:
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jh ... wstop.html
(Het zou toch wat zijn!!!!!!!!!)
Verrassend trouwens dat ik nog niet van alle kanten ben aangevallen over mijn item over de gekuifde spinosaurus!
Ik ben er van overtuigd dat dino\'s er heel anders uit hebben gezien als dan wij denken. Het zit er in geslepen dat ze er uit zien als de doorsnee reptiel maar veel zullen veren hebben gehad en wellicht haren!
Ik ben er van overtuigd dat dino\'s er heel anders uit hebben gezien als dan wij denken. Het zit er in geslepen dat ze er uit zien als de doorsnee reptiel maar veel zullen veren hebben gehad en wellicht haren!
- Betelgeuze
Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd dat een spino een kuif zou hebben, ik begin zelfs meer en meer te denken dat elke dino wel ergens pluimen had, het zou hun eigenlijk niet zo vreemd staan.
Waarvoor die dienen is natuurlijk weer een andere vraag.
Maar om weer on topic te gaan:
ivm die mythen kan je best wel gelijk hebben maar het is wel erg toevallig dat die beschrijvingen voor een groot deel juist zijn. Dat er nu nog zouden leven betwijfel ik enorm, anders hadden we ze wel al eens gezien.
[Bewerkt door Betelgeuze op 31-10-2004 om 19:58 NL]
Waarvoor die dienen is natuurlijk weer een andere vraag.
Maar om weer on topic te gaan:
ivm die mythen kan je best wel gelijk hebben maar het is wel erg toevallig dat die beschrijvingen voor een groot deel juist zijn. Dat er nu nog zouden leven betwijfel ik enorm, anders hadden we ze wel al eens gezien.
[Bewerkt door Betelgeuze op 31-10-2004 om 19:58 NL]
Alpha Orionis