Trilobieten verkoop
Trilobieten verkoop
Bij deze wil degene (die het betreffen) reeds bedanken voor de aankoop van niet europese trilobieten van mij. Ik geloof dat ik een aantal mensen aardig blij heb gemaakt (en daar ben ik ook blij om) 
Ik heb nu een kwart van mijn niet-euro-trilo\'s geruild/verkocht en heb dus nog genoeg voor de liefhebber voordat het weer Ebay-voer wordt. Laat maar weten of je wat wilt dan stuur ik je vrijblijvend (euro-trilo\'s uitgesloten) mijn catalogus.
grote groet,
uw <:{{{{{>

[Bewerkt door Ceraurus op 04-12-2006 om 18:49 NL]

Ik heb nu een kwart van mijn niet-euro-trilo\'s geruild/verkocht en heb dus nog genoeg voor de liefhebber voordat het weer Ebay-voer wordt. Laat maar weten of je wat wilt dan stuur ik je vrijblijvend (euro-trilo\'s uitgesloten) mijn catalogus.
grote groet,
uw <:{{{{{>

[Bewerkt door Ceraurus op 04-12-2006 om 18:49 NL]
Trilobiti Ceská Republika
Antw: Trilobieten verkoop
LOL!
Nee, als je mijn Ceraurus cf. globulatus op mijn avatar bedoelt; die blijft bij mij; das een bijzonder stuk. Ik zou dan mijn naam moet wijzigen en daar heb ik geen zin in.

Nee, als je mijn Ceraurus cf. globulatus op mijn avatar bedoelt; die blijft bij mij; das een bijzonder stuk. Ik zou dan mijn naam moet wijzigen en daar heb ik geen zin in.

Trilobiti Ceská Republika
Ik ben nog niet klaar met je vriend.ceraurus schreef:
---knipperdeknip---
Laat maar weten of je wat wilt dan stuur ik je vrijblijvend (euro-trilo\'s uitgesloten) mijn catalogus.----knipperdeknip---

Greetz
René
Verba volant, fossilis manent
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Tsja, trilobieten zijn geweldig en ik zou ook wel graag wat leuks willen kopen i.v.m. kerst enzo...
Wil je me een paar plaatjes sturen van de goedkopere/ maar toch niet algemene trilobieten? (Ik ben natuurlijk maar een armestudent. E-mail adres is smaug1apenstaartjegmailpuntcom. Tsja, ontcijfer dat maar eens
Ik zie er naar uit!
Groetjes,
Richard
Wil je me een paar plaatjes sturen van de goedkopere/ maar toch niet algemene trilobieten? (Ik ben natuurlijk maar een armestudent. E-mail adres is smaug1apenstaartjegmailpuntcom. Tsja, ontcijfer dat maar eens

Ik zie er naar uit!
Groetjes,
Richard
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Kun je mij ook een mailtje sturen met wat foto\'s?
Alvast bedankt,
groeten,
g.
Alvast bedankt,
groeten,
g.
-
Heb je de mail wel ontvangen???
gr.
Phacops
gr.