Homo floresiensis
Antw: Homo floresiensis
maar betelgeuze teken je die zelf? zo ja: errug knap!!!
Groeten, Casper
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- Betelgeuze
Bedankt!
Ik heb nog wat gemaakt, maar het is niet echt geworden wat ik had gehoopt.

edit:
sorry, ik heb m\'n bericht gewist en opnieuw gepost omdat ik mijn foto weer heb aangepast.
Ik maak dit allemaal in photoshop, ik neem stukjes foto van een mens en van enkele aapen en meng ze dan allemaal samen. Ik plaats er dan nog enkele filters op en pas de kleuren aan, en na wat prutsen bekom je zoiets.
[Bewerkt door Betelgeuze op 01-11-2004 om 13:37 NL]
Ik heb nog wat gemaakt, maar het is niet echt geworden wat ik had gehoopt.

edit:
sorry, ik heb m\'n bericht gewist en opnieuw gepost omdat ik mijn foto weer heb aangepast.
Ik maak dit allemaal in photoshop, ik neem stukjes foto van een mens en van enkele aapen en meng ze dan allemaal samen. Ik plaats er dan nog enkele filters op en pas de kleuren aan, en na wat prutsen bekom je zoiets.
[Bewerkt door Betelgeuze op 01-11-2004 om 13:37 NL]
Alpha Orionis
mens, chimpansee, capucijneraapje met elkaar gemengd?
maar is het niet een beetje fantasie?
wel mooi hoor, echt knap.
ik zou het haar anders doen. ik denk niet dat ze gel hadden...
Groeten, Casper
maar is het niet een beetje fantasie?
wel mooi hoor, echt knap.
ik zou het haar anders doen. ik denk niet dat ze gel hadden...
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Antw: Homo floresiensis
oh, dat wist ik niet. heb ik dat dan ook?Maarten schreef:
Serieus:wat je m.i. van die starwarsknoffels kunt leren is dat iedereen een soort van wezentjes ergens in fantasie heeft, hetzelfde geldt voor kabouters, elfjes, trollen etc.
misschien mijn broertje, maar ik kan bewijzen dat die echt bestaat. wat is jouw fantasiewezentje dan maarten?
verder heb ik helemaal totaal absoluut geen fantasie (tenminste, dat denk ik, ik weet het niet zeker, ik weet niet eens precies wat met fantasie bedoeld wordt.), daar zou het ook aan kunnen liggen.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Antw: Antw: Antw: Antw: Homo floresiensis
Nou ja, bij wijze van spreken van, het enige wezen waar ik over fantaseer is een cyberwoman, eentje die je aan en uitzet wanneer het mij uitkomt....Casper schreef:oh, dat wist ik niet. heb ik dat dan ook?Maarten schreef:
Serieus:wat je m.i. van die starwarsknoffels kunt leren is dat iedereen een soort van wezentjes ergens in fantasie heeft, hetzelfde geldt voor kabouters, elfjes, trollen etc.
misschien mijn broertje, maar ik kan bewijzen dat die echt bestaat. wat is jouw fantasiewezentje dan maarten?
verder heb ik helemaal totaal absoluut geen fantasie (tenminste, dat denk ik, ik weet het niet zeker, ik weet niet eens precies wat met fantasie bedoeld wordt.), daar zou het ook aan kunnen liggen.
Groeten, Casper
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Betelgeuze
betelgeuze, dat maarten snap ik nog, maar de context \"rofl @\" niet helemaal. kun je het mij uitleggen?
ik snap sowieso de betekenis van een apestaartje in de zin niet.
Groeten, Casper
ik snap sowieso de betekenis van een apestaartje in de zin niet.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
Ik pas ook ff, heb het even niet meer! Verklaar u nader Beteldebetel!!!
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Betelgeuze
Het komt er eigenlijk op neer dat ik moest lachen met je post 
rofl: Rolling on Floor Laughing
@ : at

rofl: Rolling on Floor Laughing
@ : at
Alpha Orionis
aha, dat is het!
dat ik dat niet zelf heb kunnen bedenken....
Groeten, Casper
dat ik dat niet zelf heb kunnen bedenken....
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!