Computerproblemen
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Computerproblemen
Sinds gisteren heb ik Internet Explorer 7 geinstaleerd en kan sindsdien niet meer de submappen in de bruine balk openen! Ik heb de website wel als vertrouwd opgegeven maar krijg dus niet meer de gebruikelijke subrubrieken te zin. Als ik bijvoorbeeld met de muisknop op Forum ga staan krijg ik geeneens de lijst met opties meer te zien. Ik heb alles geprobeerd (zelfs popups uitgeschakeld) maar de overzichten worden niet meer weergegeven! Wat is hier aan de hand en heeft iemand er genoeg verstand van om mij te kunnen vertellen wat ik moet doen?
Groeten,
Gerrit-Jan
Groeten,
Gerrit-Jan
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Computerproblemen
Inderdaad, IE7 geeft onderaan links ook aan dat er een error is op de pagina. Is iets voor Herman.
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
http://www.mozilla-europe.org/nl/products/firefox/
Download toch gewoon firefox! Is een betere browser dat IE
Mark

Mark
Antw: Antw: Computerproblemen
Volledig akkoord, ik heb zelf op aanraden van Frederik Firefox geïnstalleerd, werkt perfekt.Mark schreef:
Download toch gewoon firefox! Is een betere browser dat IE![]()
Heb alleen nog geen oplossing om snelkoppelingen (van een site!) op het bureaublad te zetten.
groetjes
Patrick
[Bewerkt door Patrick op 17-12-2006 om 17:06 NL]
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Ik gebruik Firefox al lang, maar IE7 mag er ook zijn; beter dan de vorige versies, wel wat afgekeken van mozilla natuurlijk.
- fossielenjagers
- Contacteer:
Antw: Computerproblemen [vraag aan FIREFOX-gebruikers]
Hoi andere FireFox-gebruikers!
Ik maak zelf sinds een paar maanden ook gebruik van FireFox, maar ik zit met \'n probleempje. Ik kan met FireFox niet meer inloggen op \'t Intranet van m\'n school. Vroeger met IE ging dat gewoon vanaf thuis, maakte niet uit met welke PC. Nu ik FF gebruik lukt dat me niet meer. Kent iemand dit probleem?
Groet, Bram.
Ik maak zelf sinds een paar maanden ook gebruik van FireFox, maar ik zit met \'n probleempje. Ik kan met FireFox niet meer inloggen op \'t Intranet van m\'n school. Vroeger met IE ging dat gewoon vanaf thuis, maakte niet uit met welke PC. Nu ik FF gebruik lukt dat me niet meer. Kent iemand dit probleem?
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Dit heb ik inmiddels gedaan, met succes: a)loopt mijn computer veel sneller nu, enMark schreef:
Mark
b)ik heb weer toegang tot alles
Bedankt
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Antw: Antw: Computerproblemen [vraag aan FIREFOX-gebruikers]
Ik ken het probleem niet, maar kan toch proberen je te helpen.fossielenjagers schreef:
Hoi andere FireFox-gebruikers!
Groet, Bram.
Hoe log je normaal in op het intranet van school?
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
- fossielenjagers
- Contacteer:
Hey Pedro.
Mooi dat je toch een poging waagt!

Normaal log ik gewoon in met mijn schoolcode en bijbehorend wachtwoord. Ik klik op \'OK\' en dan zit ik in het systeem. Met FireFox doe ik precies hetzelfde, maar nu gebeurt er helemaal niets en zegt FF \'klaar\'.. [zie de bijgevoegde afbeelding]
Groet, Bram.
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers