Catalogeren, alle tips welkom!
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Catalogeren, alle tips welkom!
Ha, die Henk Jan
Elke bijdrage is waardevol. Bovendien is de intentie goed! Niks \'stupide\' dus.
Ik ben wel van mening dat de manier die de NGV aangeeft erg omslachtig is.
Op de meeste fossielen is trouwens toch niet voldoende ruimte om veel leestekens cq getallen op te zetten.
Ik ben nog steeds voorstander van doornummeren en de bijbehorende fossielgegevens in een database op te slaan. Met de spreekwoordelijke druk op de knop kun je dan alle relevante gegevens naar voren halen.
@Pedro
De door jou aangepaste D-base werkt super!
Hoever ben je met het schrijven van een nieuwe D-base?
Elke bijdrage is waardevol. Bovendien is de intentie goed! Niks \'stupide\' dus.
Ik ben wel van mening dat de manier die de NGV aangeeft erg omslachtig is.
Op de meeste fossielen is trouwens toch niet voldoende ruimte om veel leestekens cq getallen op te zetten.
Ik ben nog steeds voorstander van doornummeren en de bijbehorende fossielgegevens in een database op te slaan. Met de spreekwoordelijke druk op de knop kun je dan alle relevante gegevens naar voren halen.
@Pedro
Robert Mensink
Antw: Antw: Catalogeren, Database
Ik heb het de laatste weken erg druk gehad, en heb toen niets gedaan. Daarvoor heb ik enkele functies in de database gemaakt, welke ik wilde gebruiken.Fossielenzoeker schreef:
@Pedro
Vanaf nu kan kan ik rechtstreeks werken, dus ik hoop over enkele weken de eerste testversie af te hebben. Jullie horen van mij.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY