Fossiele veer?!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Henk Jan
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Antw: Fossiele veer?!

Bericht door Henk Jan » 29 dec 2006, 00:53

Neen, u hebt opnieuw GEEN veer gevonden. Waarom niet?Omdat deze zeer zeldzaam zijn en niet kunnen voorkomen in de soort stenen die men wel in tuinen aanteft. Veren komen zeer zelden voor in zachte sedimenten die in ons klimaat met overvloedige zure neerslag eenvoudigweg wegsmelten.

Jongmensch, hoewel ik heel af en toe een heel licht vleugje van eigenzinnigheid of zelfs eigenwijzerigheid in u meen te bespeuren, luistert opnieuw naar de raad van een zeer oude en veel wijzere man die ook door het leven is getekend (en enkele malen werd opgelicht)!

U is erg enthousiast, hetgeen wellicht is te prijzen. Voorts hebt u weinig ervaring met stenen en de verschillende gedaanten waarin deze in de natuur voorkomen.
Dit alles maakt u een ideaal object voor malafide handelaren.

Wacht dus met aankopen. Geeft uw geld liever aan Goede Doelen, Theater, Boeken, Sex, Drank, of Drugs!

[Bewerkt door Henk Jan op 29-12-2006 om 07:11 NL]

HJ

SebastiaanVR
Antw: Antw: Fossiele veer?!

Bericht door SebastiaanVR » 29 dec 2006, 01:05

Henk Jan schreef:

Ook meen ik heel af en toe een heel licht vleugje van eigenzinnigheid of zelfs eigenwijzerigheid te bespeuren.
Dit alles maakt u een ideaal object voor malafide handelaren.

Wacht dus met aankopen. Geeft uw geld liever aan Goede Doelen, Theater, Boeken, Sex, Drank, of Drugs!

Overigens, het is loze HEBBERIGHEID die ons allen tot weerloze slachtoffers van oplichters maakt! (Vulgum vult decipi, hetgeen latijnsch is; zoekt u dat maar eens op in een naslagwerk en dat betekent zoiets als \"Volg \'m, vult de kippen\").

Hallo Henk-Jan, ik geef toe, ik ben soms erg eigenwijs, maar dat komt omdat ik dan ook zo zeker ben van mijn zaak. Het komt meestal helaas verkeerd over en daar kunenn sommige forumleden niet al te goed tegen (jongens het spijt me heel erg hiervoor:()

Ik ben 13, dus laat dat, eh, sex, drank en drugs maar zitten en helemaal dat drugs:D

Ik doe vaak aan aankopen om zo een mooie en uitgebreide verzameling te krijgen. Ik doe aankopen ook omdat ik meestal niet kan zoeken en dat is zeer jammer. Ik vind het zéér tof van u dat ik een keer met u mee mag naar Mill:)

Ik ben nu wijzer geworden door de adviezen die ik heb gekregen van de forumleden en ik zal hierdoor ook vaker om advies vragen.

Ook wil ik graag de redelijke prijzen weten van bepaalde soorten fossielen, zodat ik neit meer zo snel word uitgebuit door mensen.

Het spijt me dat ik eigenwijs ben, ik bedoel het echt niet zo. Sorry, sorry, sorry...

Als laatste wil ik zeggen: prettig oud en nieuw!

gr, S

Isis
Contacteer:

Bericht door Isis » 29 dec 2006, 01:39

Sbastiaan, je doet me denken aan Casper van Casper en Hobbes. Blijf zo doorgaan!
;-)

GIMME A HUG!
http://www.protect-the-sharks.org/pts/about-sharks/gimme-a-hug/

Henk Jan
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Henk Jan » 29 dec 2006, 07:13

Natuurlijk zo doorgaan, als het je maar geen Geld kost dat aan immers eerder genoemde Goede Doelen etc. kan worden uitgegeven!

(En aub geen sorry, want mij heb je er niet mee, hoor!)

HJ

Gesloten