Mammoetbotten gezocht
Antw: Mammoetbotten gezocht
Ik ga niet uit de bieht klappen Ik ben TE goed met een bepaalde opkoper,maar er zij hier en daar een paar kleinere haventjes, waar maar een paar visersschepen liggen en het voor de opkopers niet loont om elke week te passeren,ééntje ligt bvb aan de zuidkant van de Zeelandbrug
Theo
- Martin
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 61 times
binbinneke, het is niet voor ieder budget dat snap ik, maar via bijvoorbeeld henskens is denk ik ook nog wel wat te regelen, kwa prijs, of minder matriaal.
De vissers (heb er zelf een aantal in de familie gehad (jammer genog gehad)), ss inderdaad best nog wel eens wat te regelen hoor, maar als nieuw komer zijn de mooiste stukken dan al lang en breed weg, onthou dat wel.
Groeten,
Martin
De vissers (heb er zelf een aantal in de familie gehad (jammer genog gehad)), ss inderdaad best nog wel eens wat te regelen hoor, maar als nieuw komer zijn de mooiste stukken dan al lang en breed weg, onthou dat wel.
Groeten,
Martin
- Jan Losser
A Hoekman van North Sea Fossils in Urk
verkoopt ook botten
verkoopt ook botten
Zonder verleden geen toekomst
-
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga binnekort dan maar is langs de haven!
je mag toch in het nederlands mailen naar henskensfossils he?jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
ik zit al een tijdje(morgen 5dagen op mail van henkens te wachten?is dit normaal?
waarschijnlijk wel,denkik.jim
waarschijnlijk wel,denkik.jim
- Jan Losser
Geduld Jim
Waarom alleen mammoetbotten.
Dit dier is het minst interressant van alle ijstijddieren. Je wordt er mee doodgegooid.
De prijs is ook totaal onevenredig.
Negen van de tien keer betaal je er te veel voor alleen maar omdat het van een \"mammoet\" is.
Je moest eens weten hoeveel er resten er van de mammoet worden gevonden.
Waarom alleen mammoetbotten.
Dit dier is het minst interressant van alle ijstijddieren. Je wordt er mee doodgegooid.
De prijs is ook totaal onevenredig.
Negen van de tien keer betaal je er te veel voor alleen maar omdat het van een \"mammoet\" is.
Je moest eens weten hoeveel er resten er van de mammoet worden gevonden.
Zonder verleden geen toekomst
misschien voor u en anderen .maar voor mij niet:)ik vind dit dier zeer interessant.het feit dat het kon overleven tijdens deze tijd vind ik ook knap!!andere dieren vind ik ook zeer mooi!trouwens ik denk (en hoop)dat er nog mensen zijn die dit denken.
grtjs jim
grtjs jim
- Martin
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 61 times
Ook ik vind de mammoet een zeer intressand dier hoor, de leef gewoonten enz. Het doet er toch niet altijd toe hoe zeldzaam iets is!.
Kijk ook eens bij ebay onder de mammals, worden vele resten aangeboden, ook veel nederlanders.
http://collectibles.listings.ebay.com/F ... ngItemList
[Bewerkt door Martin op 22-01-2007 om 21:18 NL]
Kijk ook eens bij ebay onder de mammals, worden vele resten aangeboden, ook veel nederlanders.
http://collectibles.listings.ebay.com/F ... ngItemList
[Bewerkt door Martin op 22-01-2007 om 21:18 NL]