gezocht edelsteendoosjes ,maar nog liever het velours met schuim wat erin zit
gezocht edelsteendoosjes ,maar nog liever het velours met schuim wat erin zit
gezocht : edelsteendoosjes (dit zijn micromount voorzien van een vullende 2-delige schuimlaag met zwart of wit velours oppervlak ,maar nog liever alleen het schuim met velours wat erin zit
weet iemand misschien ook een bedrijf waar je dit los kunt krijgen ?
grotere doosjes zijn ook welkom , heb deze wel eens gezien ,maar weet ook niet waar die verkrijgbaar zijn
of goedkoper dan bij de bodemschat ?
ik wil dit gebruiken voor mijn verzameling tanden en dan vooral voor de hele kleine soortjes
wie kan mij helpen?
graag mailen
al vast bedankt marleen
weet iemand misschien ook een bedrijf waar je dit los kunt krijgen ?
grotere doosjes zijn ook welkom , heb deze wel eens gezien ,maar weet ook niet waar die verkrijgbaar zijn
of goedkoper dan bij de bodemschat ?
ik wil dit gebruiken voor mijn verzameling tanden en dan vooral voor de hele kleine soortjes
wie kan mij helpen?
graag mailen
al vast bedankt marleen
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Antw: gezocht edelsteendoosjes ,maar nog liever het velours met schuim wat erin zit
Ik heb ook al is gezocht en kwam toch weer bij de Bodemschat uit. 
gr
pearl

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Antw: gezocht edelsteendoosjes ,maar nog liever het velours met schuim wat erin zit
Ik heb op een beurs eens zelfgemaakte doosjes gezien met als binnenbekleding het filterdoek/schuim van een keukendampkap.
groetjes
Patrick
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
- De DinoDolsjes
- Been thanked: 2 times
Het is al weer een tijdje geleden, maar toen waren er bij de Lidl met velours beklede lades en bakjes voor munten te koop. Heeft zelfs ergens op het forum gestaan.
Helaas was ik er toen vrij laat bij en heb ik maar een paar bakjes kunnen scoren. Zijn wel ideaal voor de kleine(re) tandjes vanaf formaat C. priscus en kleiner bijvoorbeeld.
Mvg,
Paul
Helaas was ik er toen vrij laat bij en heb ik maar een paar bakjes kunnen scoren. Zijn wel ideaal voor de kleine(re) tandjes vanaf formaat C. priscus en kleiner bijvoorbeeld.
Mvg,
Paul
If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser
stronger.........and wiser
bedankt
helaas waren de doosjes er bij ons ook niet meer.
iemand anders nog ideen?
helaas waren de doosjes er bij ons ook niet meer.
iemand anders nog ideen?
het schattige nijntje vind de mooiste
schatten
schatten
Net als gewoon plakplastic kun je ook rollen zelfklevend velours kopen in allerlei kleuren (bij behangwinkel of DHZ-zaken)en dan vastplakken op isolatieschuim wat gebruikt wordt achter behang (ook op rol te koop.
Bij munthandelaren zijn transparante muntcapsules te koop van Hartberger, maar die zijn wel duur. Bij Lidl zijn ze veel goedkoper, ze hebben ze daar meestal 1x per half jaar. Iedere week even op hun site de aanbiedingen bekijken, dan zie je zo
wanneer ze ze weer hebben.
Marianne
Bij munthandelaren zijn transparante muntcapsules te koop van Hartberger, maar die zijn wel duur. Bij Lidl zijn ze veel goedkoper, ze hebben ze daar meestal 1x per half jaar. Iedere week even op hun site de aanbiedingen bekijken, dan zie je zo
wanneer ze ze weer hebben.
Marianne