meningen verschillen
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: meningen verschillen
Size doesn\'t always matter. 

My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- agaathunter
Ik denk niet dat het enig nut heeft ze samen op een foto te zetten.Mammoetkies is ongeveer +200mm(20cm) kaakje is er 7, samen in beelt zou het kaakje niet meer te zien zijn.
Het kaakje is door de bino getrokken en ik ga nooit m\'n mammoetkies onder da ding krijgen
Het kaakje is door de bino getrokken en ik ga nooit m\'n mammoetkies onder da ding krijgen
Theo
- agaathunter
Hoi Theo,
je bedoelt, het kaakje is 7 mm.
Ik denk ook als je ze samen op een foto zet, dat er bijna niets meer van het kaaakje over blijft.
Daarom denk ik ook dat de foto\'s voor sommige mensen verwarrend zijn.
Groetjes: Ed
je bedoelt, het kaakje is 7 mm.
Ik denk ook als je ze samen op een foto zet, dat er bijna niets meer van het kaaakje over blijft.
Daarom denk ik ook dat de foto\'s voor sommige mensen verwarrend zijn.
Groetjes: Ed
geduld is een goede zaak
Er staan toch maatstreepjes bij
. En ik hoop dat een ieder wel weet dat een kaakfragment van de muis niet zo groot is als een mammoetkies. Blijft prachtig! Beide maar vooral die muis. Nogmaals de vraag waar heb je zoiets kleins opgediept?
gr
pearl

gr
pearl
Het leven is als een bos haar, het zit altijd in de war.:)
Stijn(Ammun Rah) vroeg het in \"Tandjes van Antwerpen\"
Het residu komt uit een grot in de Ardennnen,in de jaren 30-40 opgehaald,jaren in een vergeethoek,door sterfgeval ergens anders terecht gekomen en daar heb ik dan een partje van geruilt.
Na een oproep van Francien Dieleman(voor muizetandjes) ben ik beginnen uitzoeken.
Maar het komt oorspronkelijk uit een grot bij Hastiere.
Het residu komt uit een grot in de Ardennnen,in de jaren 30-40 opgehaald,jaren in een vergeethoek,door sterfgeval ergens anders terecht gekomen en daar heb ik dan een partje van geruilt.
Na een oproep van Francien Dieleman(voor muizetandjes) ben ik beginnen uitzoeken.
Maar het komt oorspronkelijk uit een grot bij Hastiere.
Theo
- Jan Losser
Hmmmmm.
Mammoet (natuurlijk) enerzijds omdat deze voor mijn gevoel wat ondergewaardeert wordt maar ook omdat het aantal spitsmuiskiezen op deze planeet waarschijnlijk een absolute veelvoud is van het aantal mammoetkiezen.
Verder kan ik talloze andere redenen aanvoeren; mijn mammoetkies is een absoluut prachtige press-papier... mijn spitmuistandjes daarentegen zijn dat bijvoorbeeld niet.
j
Mammoet (natuurlijk) enerzijds omdat deze voor mijn gevoel wat ondergewaardeert wordt maar ook omdat het aantal spitsmuiskiezen op deze planeet waarschijnlijk een absolute veelvoud is van het aantal mammoetkiezen.
Verder kan ik talloze andere redenen aanvoeren; mijn mammoetkies is een absoluut prachtige press-papier... mijn spitmuistandjes daarentegen zijn dat bijvoorbeeld niet.
j
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
ik vind de spitmuis het mooist ik heb het nog nooit gezien maar het ziet er erg mooi uit
jel jel jel fossielen zijn cool ik weet het wel!
ik ben van de zelfde mening als mijn dochter
de spitsmius is gewoonweg supper grrrrrrrrrrr.john
de spitsmius is gewoonweg supper grrrrrrrrrrr.john
Muziek maken en fossielen zoeken
dat is het helemaal
dat is het helemaal