Kg\'s tanden van marroko?
Antw: Kg\'s tanden van marroko?
*on*geduldig ondertussen
kunnen hier elke dag toekomen 
werkdruk en sociaal programma ontneemt me de tijd om verder het forum wat te spijzen...

werkdruk en sociaal programma ontneemt me de tijd om verder het forum wat te spijzen...
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Hallo Fitch,
nog steeds geen nieuws over de tanden uit Marocco.
groetjes Wally
nog steeds geen nieuws over de tanden uit Marocco.
groetjes Wally
2 maand na mijn betaling aan sahara overland niets meer gehoord, niets over de verscheping, niets over de ontvangst van betaling. een mens denkt, ok dit zal wel effe langer duren, iedereen zit in\'t werk enzo .. maar.. tanden komen begin december niet af, half december niet, eind december niet .. en dan begin je je toch zorgen te maken. Heb dan een 6 tal mails en zelfs telefoon gedaan naar ginder,maar niets of niemand antwoordt. Op hun site staat zelfs dat ze momenteel geen orders meer nemen .. ok, stress dus! nog mail verstuurd vorige week en dan was voor mij de maat vol. gisteren heel boze mail verstuurd met dreigend ultimatum, en vandaag, wonderbaarlijk, een antwoord.
Mevrouw en Meneer Aaronson zijn aan het scheiden en door verkeerd gelopen communicatie zijn de tanden gewoonweg niet verscheept. Meredith gaat nu alles doen om zo snel als mogelijk een oplossing te vinden hiervoor (zelfs sneltransport inschakelen...). Als iedereen nog even wil volhouden, dan zijn ze hier net iets later dan verwacht..
Het spijt me voor de ongemakkelijke overmacht
Mevrouw en Meneer Aaronson zijn aan het scheiden en door verkeerd gelopen communicatie zijn de tanden gewoonweg niet verscheept. Meredith gaat nu alles doen om zo snel als mogelijk een oplossing te vinden hiervoor (zelfs sneltransport inschakelen...). Als iedereen nog even wil volhouden, dan zijn ze hier net iets later dan verwacht..
Het spijt me voor de ongemakkelijke overmacht

do faillures
do faillures
Hoi Fitch,
Dat kan gebeuren natuurlijk.
Dan wachten we gewoon nog wat langer.
Groetjes...
Ilse
Dat kan gebeuren natuurlijk.
Dan wachten we gewoon nog wat langer.
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Bwah Dries, in de lente is het ook aangenaam vertoeven in Koksijde!! 

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
patrick, het is hier altíjd aangenaam vertoeven 
btw .. tanden komen niet via vs en worden vandaag verstuurd rechtstreeks vanuit marroko, wat mij doet hopen dat de kwaliteit nog wel wat beter kan zijn alsook dat de tanden hier dan toch niet pas binnen twee maand toekomen

btw .. tanden komen niet via vs en worden vandaag verstuurd rechtstreeks vanuit marroko, wat mij doet hopen dat de kwaliteit nog wel wat beter kan zijn alsook dat de tanden hier dan toch niet pas binnen twee maand toekomen

do faillures
do faillures
He Fitch,
nog steeds geen nieuws over de tandjes van marokko?Hij brengt ze toch niet te voet want dan is hij wel even onderweg!!
Wally
nog steeds geen nieuws over de tandjes van marokko?Hij brengt ze toch niet te voet want dan is hij wel even onderweg!!
Wally
heb net nog mail gehad van die kerel in marroko .. ze zijn onderweg nu 

do faillures
do faillures
hahaaa, mijn weekendje zee komt in zicht:)
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!