Welk soort haaientandje ?
Welk soort haaientandje ?
Galeorhinus girordoti?
Centrophoroidus appendiculatus?
Palaeogaleus faujasi?
Alle drie slechts, een 3-4 mm groot.
fossiel-hunter Arno
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: Welk soort haaientandje ?
hey Sean, wat ben ik blij zeg.
Ben nml het oefenen in het herkennen.Het is dat jij mij hebt aangestoken met het zoeken van die haaientanden.
Ben nml het oefenen in het herkennen.Het is dat jij mij hebt aangestoken met het zoeken van die haaientanden.
fossiel-hunter Arno
Hoi Arno,
Knap gevonden zeg,
Mag ik vragen uit welke laag je deze gezeefd hebt?
Handig zo\'n maat die je kan helpen met determineren, mij heeft hij vorige week ook al zo goed geholpen.(Sean)
Ben je nog wat wijzer geworden met het determineren van je botten.
Johan
Knap gevonden zeg,
Mag ik vragen uit welke laag je deze gezeefd hebt?
Handig zo\'n maat die je kan helpen met determineren, mij heeft hij vorige week ook al zo goed geholpen.(Sean)
Ben je nog wat wijzer geworden met het determineren van je botten.
Johan
wie zoekt zal vinden.
wat een geweldige minitandjes!
(hoe heb je deze nu gefotografeerd?)
Hoplites
(hoe heb je deze nu gefotografeerd?)
Hoplites
Hallo hoplites,
Deze heb ik fotografeerd met een eenvoudige microscoop.De lichtinval doe ik met een gewoon schemerlampje .Daarna neem ik een digitale camera en hou de lens op het okular, en neem een foto.Eenvoudig maar efectief.
gr arno
Deze heb ik fotografeerd met een eenvoudige microscoop.De lichtinval doe ik met een gewoon schemerlampje .Daarna neem ik een digitale camera en hou de lens op het okular, en neem een foto.Eenvoudig maar efectief.
gr arno
fossiel-hunter Arno
Dank je wel Arno.
Laatst werd ik er raar van dat het niet lukte foto\'s te maken van zoiets kleins. Ik heb het toen maar getekend, maar dit is een betere optie (met microscoop natuurlijk, hebben we helaas niet).
Sorry dit is eigenlijk off-topic.
Hoplites
Laatst werd ik er raar van dat het niet lukte foto\'s te maken van zoiets kleins. Ik heb het toen maar getekend, maar dit is een betere optie (met microscoop natuurlijk, hebben we helaas niet).
Sorry dit is eigenlijk off-topic.
Hoplites
- troffelmaniak
mag eigenlijk niet....
bedankt voor de tip....zocht ook naar een goede manier om mijn egem tanden te fotograferen. ga het meteen proberen !!!
bedankt voor de tip....zocht ook naar een goede manier om mijn egem tanden te fotograferen. ga het meteen proberen !!!
gij die de troffel gebruikt zal niet met lege zakken naar huis gaan.