mammoet of niet?
Antw: mamoet of niet?
Maar is er iemand die het een goed idee vind om een Mammoet site te maken? ik kan trouwens ook zorgen voor tekeningen.
Olof Moleman AKA Trilobite/Lord Trilobite
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
[u][i]Lord of the Paleozoic sea.[/i][/u]
Ik graaf dus ik ben.
Antw: Antw: mamMoet of niet?
Je hebt gelijk een dubbele MM ,maar mijn vingers zijn wel eens wat lui....nee okHanneke schreef:
Een redelijk uitgebreide site is de website van Kees van Hooijdonk http://www.geocities.com/fossilnet_2/
Wat betreft het maken van een nieuwe website hoef je niet alle botten af te beelden. Je kunt natuurlijk 1 cervicale, 1 thoracale en 1 lumbale wervel afbeelden, ipv alle 45 (gokje hoor!). En de botten van de linkerpoot zijn hetzelfde als de rechterpoot, alleen gespiegeld. Zo ben je al snel een heel eind. En een maatbalkje erbij, dat wordt zoooo vaak vergeten, waardoor je nog niets aan een foto hebt. En als ik toch aan het zeuren ben, mammoet is met een dubbele M.
ik had het gewoon verkeerd geschreven.
Maar uuh vond je mijn maatbalkje niet leuk dan?dat zal ik dan maar niet zeggen tegen hem want hij is nog al gevoelig .
Natuurlijk is het overbodig om een geheel skelet weer te geven maar een kant compleet zou wel leuk zijn.
gr dv
i just looove fossils