Mogelijk unieke vondst uit het krijt.
Mogelijk unieke vondst uit het krijt.
Sean, nogmaals gefeliciteerd met je mooie gevonden wervel op zaterdag j.l.(Ben trots op je ).
enkele uren erna zag ik cq 1-meter boven de Horizont van Romontbos iets in de wand zitten.
Bij het uitprepareren viel het bot telkens uiteen.Thuis gekomen heb ik uren gepuzzeld om het te laten uitzien, hoe het er nu uitziet.(Hoop dat kenners onder ons zoals Plikona),mij kan bevestigen of het wel goed in elkaar is gezet.)
Zou het toch schilpad kunnen zijn?
fossiel-hunter Arno
Antw: Mogelijk unieke vondst uit het krijt.
Ik mis de maten,volgens mij heel erg belangrijk,dus ik kan er niets van maken groet john
Muziek maken en fossielen zoeken
dat is het helemaal
dat is het helemaal
@Arno,
Het kan een humerus van een schildpad zijn. Maar de foto\'s zijn zeer onduidelijk, ook lijkt mij de \'constructie\' zeer vreemd , maar het kan dat \'het\' zo inééngespoeld was. In ieder geval handen af en het goed laten drogen. NOOIT direkt aan een nat bot beginnen prutsen , zeker niet als het schildpad is (maar dat heb je nu misschien ook wel door?)
Misschien samen met Mike iets regelen om een afspraak te maken?
Het kan een humerus van een schildpad zijn. Maar de foto\'s zijn zeer onduidelijk, ook lijkt mij de \'constructie\' zeer vreemd , maar het kan dat \'het\' zo inééngespoeld was. In ieder geval handen af en het goed laten drogen. NOOIT direkt aan een nat bot beginnen prutsen , zeker niet als het schildpad is (maar dat heb je nu misschien ook wel door?)

Antw: Antw: Mogelijk unieke vondst uit het krijt.
@Arno : mooi ! uniek ... ? effe wachten ...PLIKONA schreef:
@Arno,
@Plikona : idd een rare \'constructie\', mogelijk humerus ... heb proefschift van EWA. M effe nageslagen, niet erg duidelijk ... betreffende foto\'s zijn naar EWA. M verstuurd, ben benieuwd naar zijn oordeel (@ Arno : ik mail je indien hier nieuws over is !)
grtn,mike
Mike, hier nog enkele andere foto,s .
Mischien zijn deze iets duidelijker.
gr Arno
[Bewerkt door Arno op 19-12-2006 om 14:39 NL]
[Bewerkt door Arno op 19-12-2006 om 14:40 NL]
Mischien zijn deze iets duidelijker.
gr Arno
[Bewerkt door Arno op 19-12-2006 om 14:39 NL]
[Bewerkt door Arno op 19-12-2006 om 14:40 NL]
fossiel-hunter Arno
He Arno een woord suppervondst.Zeer mooi het kan inderdaad een stuk van een schilpad
zijn.Maar mijn kennis is maar beperkt als het dat aangaat.grrrrrrrrr.john
zijn.Maar mijn kennis is maar beperkt als het dat aangaat.grrrrrrrrr.john
Muziek maken en fossielen zoeken
dat is het helemaal
dat is het helemaal
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
En ?
Is er al iets bekend ?
Ben erg benieuwd.
Is er al iets bekend ?
Ben erg benieuwd.
Robert Mensink