Topics verpest :-(

Updates, mededelingen en suggesties voor deze website.
Gesloten
SebastiaanVR
Topics verpest :-(

Bericht door SebastiaanVR » 21 feb 2007, 17:14

Hallo mede-forumleden,

Ik merk dat ik de laatste tijd alleen maar commentaar krijg. Ik begin het redelijk zat te worden.
Ik begin topics met het doel wat te kunnen ruilen of verkopen of iets dergelijks. Ik heb een vraag bij een topic en ik verwacht dan of een antwoord met \"ja, ik heb wel wat\" of geen antwoord.

Maar ik krijg alleen commentaar van: je vraagt veel etc etc.
Ik wil geen commentaar meer, alleen gewoon antwoord op mijn vraag. Als je alleen commentaar hebt, geef dan geen antwoord en hou het voor jezelf of mail me of antwoord op dit topic en richt al je frustraties af. Zolang maar niet mijn andere topics (niet dat ik die nog zal maken) erdoor worden verziekt.

Hopelijk is dit topic duidelijk genoeg. Ik weet dat ik jong ben, en nog niet heel lang op het forum ben, maar dat betekent niet dat ik het pispaaltje hoef te zijn.

Dit is mijn mening, ik hoop dat jullie het begrijpen.

met vriendelijke groet,

Sebas

[Bewerkt door fossielenheerser op 21-02-2007 om 23:03 NL]

Supergraver
Antw: Topics verpest :-(

Bericht door Supergraver » 22 feb 2007, 23:34

Hey Sebas,

Ik denk dat je het niet zo heel erg kwaad moet opvatten. Ik denk dat er niemand hier is die jou als pispaaltje wilt gebruiken. Het is nu eenmaal een gezellig forum en mensen zeggen vaak wat ze denken. Ik ben het helemaal met je eens dat men wat meer on-topic moet blijven, maar meestal is het gewoon een lolletje dat je niet zo heel erg nauw moet nemen.
Ik trap er ook wel eens in en ook ik ben wat dat betreft best wel een heethoofd, maar tevens ben ik ook vaak aan de lollige zijde ( vind ik dan ;) )
Hoe dan ook lekker door blijven gaan met ruilen en topics schrijven, ik dacht dat we toch leuk geruild hadden de afgelopen tijd, niet?

Gr

Martijn

SebastiaanVR

Bericht door SebastiaanVR » 23 feb 2007, 00:06

Hey Martijn,

misschien vat ik het soms wel best kwaad op, maar dat komt ook omdat ik al heel lang commentaar krijg. En dat begint nu vreselijk vervelend en storend te worden.

Ik ben soms ook aan de lollige zijde (tenminste, was), maar nu niet meer. Als men ermee stopt om commentaar te geven, word ik weer een gezellige gozer die grapjes wilt maken :)

Ik vind het harstikke leuk te ruilen en dingen te kopen, daar gaat het me ook niet om. Alleen krijg ik nu geen antwoorden op mijn topics van \"ja, ik heb wel wat\", maar \"je vraagt wel veel\" of \"niemand wilt dit tegen dat van jou ruilen\".

Dat vind ik jammer, want ik wil graag ruilen met mensen. Zoals dat wij ruilen vind ik het leuk, net als met wie ik al eerder heb geruild.

Ik heb voorlopig 1 topic gemaakt en daar hou ik het ook maar bij, ik zie wel wat voor reacties ik krijg. Als het slechte zijn, zie je me geen topics meer schrijven. Want ik krijg dan toch in het vervolg alleen reacties waar ik niets aan heb.

Het is zonde dat het zo moet, maar als het echt niet anders kan, tja, dan zit er niets anders op :(

mvg, Sebas

zoekozoeko
Contacteer:

Bericht door zoekozoeko » 01 mar 2007, 17:13

Niet stoppen met topics schrijven!
Zoals Supergraver al zei, je moet het niet te zwaar opvatten. Gewoon topics blijven schrijven, en je zult vast wel gewenste reacties krijgen. Om zo veel te klagen is misschien een beetje overdreven (dit zeg ik niet om onaardig te zijn), en ik denk dat mensen na het lezen van jouw bericht heus wel wat minder nutteloos commentaar zullen geven.

\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker

binbinneke
Contacteer:

Bericht door binbinneke » 01 mar 2007, 18:47

Dat denk ik ook ;)
gr. robin

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/

MarkW

Bericht door MarkW » 09 mar 2007, 13:30

Het is vaak opbouwende kritiek als in:
Dat doe je verkeerd, doe het de volgende keer niet meer of doe het de volgende keer zo en zo.

Als je alleen maar naar het stukje dat doe je verkeerd kijkt dan zou ik ook al snel pissig word.

Als in de echte wereld gelden hier ook bepaalde sociale ongesproken regels, zo is het geen goede manier om vrienden te maken om alles waarmee je ouders je liefkozen aan anderen te laten zien.
Andere mensen, kijken vanuit een primitief psychologisch oogpunt dan op een heel erg negatieve manier tegen je aan.

Het is moeilijk een haast chemische reactie te onderdrukken!

Ik zie dat je je best doet om te veranderen,
keep up the good work,
sorry als het soms hard aankomt.

Sterkte, zal ik zeggen,

met een nog steeds vriendelijke groet,

Mark.

SebastiaanVR
Antw: Antw: Topics verpest :-(

Bericht door SebastiaanVR » 09 mar 2007, 14:30

MarkW schreef:

Als in de echte wereld gelden hier ook bepaalde sociale ongesproken regels, zo is het geen goede manier om vrienden te maken om alles waarmee je ouders je liefkozen aan anderen te laten zien.

Mark.
Hey Mark,

Ik betaal alles zelf wat betreft fossielen en andere dingen. Ik laat (voor zover ik weet) niets zien op het forum wat ik krijg van mijn ouders.

De frustraties bouwden zich op bij mij van al de topics die verkeerd liepen door bepaalde berichten. Helaas moest het er op deze manier uit :(

Ik doe ook mijn best wat beter over te komen bij de mede-forumleden, al lukt het soms dus blijkbaar niet helemaal goed.

gr,

Sebas

Jim

Bericht door Jim » 16 apr 2007, 22:07

met mij is he tsoms jammer dat ik op mijn topics nauwlijks of geen comments krijg (op sommige;)
jim

Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!

Gesloten