entelodont
- snelhakker
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: entelodont
euhm? tof? Beetje non-informatie?
tja...toffe tekening iig, maar niet zelf getekend veronderstel ik ^^
tja...toffe tekening iig, maar niet zelf getekend veronderstel ik ^^
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- fossielenjagers
- Contacteer:
Ja.. En nu?snelhakker schreef:
dit is een entelodont ze leefde in het paleogeen en het neogeen
Bram
Team Fossielenjagers
Team Fossielenjagers
- Supergraver
Ten eerste, bedankt voor de info Snelhakker.
Misschien kun je ons nog iets meer vertellen over wat in mijn ogen jouw favouriet is uit de Prehistorische wereld
Heb je er toevallig ook fossielen van, en zo ja kun je daar dan ook foto\'s van maken en hier plaatsen.
Want ik ben het eens met de eerste twee antwoorden dan jouw onderwerp een beetje magertjes is. Misschien kun je ons ook iets vertellen over een aantal boeken of andere literatuur waar deze fossielen in beschreven worden of misschien kun je een link plaatsen met een internet site waar diep op deze materie wordt ingegaan.
Gr
Martijn
Misschien kun je ons nog iets meer vertellen over wat in mijn ogen jouw favouriet is uit de Prehistorische wereld

Heb je er toevallig ook fossielen van, en zo ja kun je daar dan ook foto\'s van maken en hier plaatsen.
Want ik ben het eens met de eerste twee antwoorden dan jouw onderwerp een beetje magertjes is. Misschien kun je ons ook iets vertellen over een aantal boeken of andere literatuur waar deze fossielen in beschreven worden of misschien kun je een link plaatsen met een internet site waar diep op deze materie wordt ingegaan.
Gr
Martijn
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Het is altijd leuk iets meer te horen/zien!Bovendien staat er duidelijk een kerstboom op de achtergrond, dus het is wel degelijk relevant en actueel. Het betreft vermoedelijk Kerstentelodonten.
HJ
- zoekozoeko
- Contacteer:
Weliswaar slechts een zeer primitieve vorm, aangezien ze niet erg geperfectioneerd zijn. Kijk maar naar het ontbreken van de kerstballen.
\"Als je vindt dat dijken duur zijn, probeer dan eens een overstroming.\"
Evert Wesker
Evert Wesker