Posterior?

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
binbinneke
Contacteer:
Antw: Posterior?

Bericht door binbinneke » 28 feb 2007, 17:51

Ah ok,
toch \"hartstikke\" bedankt voor je info, ben er heel wat wijzer mee geworden. Ik hoop dat men er nog eens uitkomt wanneer ik deze planeet bewoon, want ik ben wel benieuwd :)
gr. robin

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/

Supergraver
Antw: Antw: Posterior?

Bericht door Supergraver » 28 feb 2007, 19:41

binbinneke schreef:
Hej Erik,
de verkoper was Paul Blomme,

gr. robin
suprise, suprise :D

Ik heb ook een aantal tanden liggen, waarvan het heel onduidelijk is, meer onmogelijk duidelijk, of het nu om een aparte Carcharocles variant gaat. En idd is het de vraag of de Chub nu helemaal wel een variant genoemd mag worden.
Zeker met dit soort posteriore tandjes is het zo goed als niet te bepalen. Er zijn een aantal grote voortanden tanden uit de Lee Creek bekend met bijspitsen, maar dat aantal is zeer gering en zou misschien een kleine uitzondering op de regel kunnen zijn.

Hoe dan ook ik weet het niet, en ook ik kan me er op dit moment niet echt druk over maken ;)

Gr

Martijn

Swampy
Antw: Posterior?

Bericht door Swampy » 06 mar 2007, 21:57

Nee hoor Chubutensis is over het algemeen
niet duurder dan megalodon.
Misschien zelfs goedkoper omdat ze een stuk kleiner zijn (een inch of drie is toch al een redelijke).
Hoewel ik hier en daar wel een flinke heb gezien, nog nooit een die maar in de buurt van de zes inch komt.

Groeten.

Swampthing

Gesloten