Gezocht: Cadzandse Fossielen
Antw: Gezocht: Cadzandse Fossielen
Van sus crofa heb ik veel tanden van maar geen fossiele versies.± 300 a 5oo jaar oud.
gr dv
gr dv
i just looove fossils
- toothdigger
He davinci,
jep cep wel otodus uit cadzand, maar deze zijn van zeer kleine afmetingen (wel goede kwaliteit), ongeveer 3 mm t/m 1 cm!
Als je nog interesse hebt in andere soorten ik heb bijna alle 70 soorten van de zeeuwse stranden dubbel, duz
ciao
Toothdigger
jep cep wel otodus uit cadzand, maar deze zijn van zeer kleine afmetingen (wel goede kwaliteit), ongeveer 3 mm t/m 1 cm!
Als je nog interesse hebt in andere soorten ik heb bijna alle 70 soorten van de zeeuwse stranden dubbel, duz
ciao
Toothdigger
Ben je Lid, Abonnee, of ben je geen van twee?
Lid sinds 10-09-2003
Lid sinds 10-09-2003
Antw: Antw: Gezocht: Cadzandse Fossielen
hey Tandengraver,toothdigger schreef:
He davinci,
ciao
Toothdigger
zoek inderdaad naar iets groter ,een beetje vergelijkbaar met mijn Marrokaanse otodus.
hoe zit het met de great white uit gadzand?
heb je daar ook enige van in je collectie?
daar ben ik wel in geintreseerd.
gr dv
i just looove fossils
heb trouwens ook een aantal hoektanden van kleine zoogdieren(roof of vleesetende)
zoals vos en kat en das.
gr dv
zoals vos en kat en das.
gr dv
i just looove fossils
- toothdigger
Hey leonardo,
ja die great white aan de zeeuwse kusten is een beetje een probleem ik zelf heb er slechts een stuk of 5 (gaaf). stukjes van carcharodon carcharias is niet zo\'n problemo die vind iedereen wel.
En die 5 raak ik liever niet kwijt, zoals je mss begrijpt! Wel andere (vrij) bijzondere tanden van de zeeuwse kusten ben ik begrijp te ruilen, bijv: Xiphodolamia eocenica, Carcharias acutisima, Galeocerdo sp. lamna nasus / rupeliensis enz.
Khoor het wel!
groet
Toothdigger
ja die great white aan de zeeuwse kusten is een beetje een probleem ik zelf heb er slechts een stuk of 5 (gaaf). stukjes van carcharodon carcharias is niet zo\'n problemo die vind iedereen wel.
En die 5 raak ik liever niet kwijt, zoals je mss begrijpt! Wel andere (vrij) bijzondere tanden van de zeeuwse kusten ben ik begrijp te ruilen, bijv: Xiphodolamia eocenica, Carcharias acutisima, Galeocerdo sp. lamna nasus / rupeliensis enz.
Khoor het wel!
groet
Toothdigger
Lid sinds 10-09-2003
Lid sinds 10-09-2003
Weet je ik ben ook gek op tanden van orca,dolfijn,potvis,walrus,rob of zeehond.
mischien heb je daar wat van?
gr dv
mischien heb je daar wat van?
gr dv
i just looove fossils
- toothdigger
hey davinci
hmm dolfijnentanden heb ik wel van de zeeuwse kusten.
Pot vis tanden ook maar die komen uit de peace river (FL) van die andere waterzoogdier heb ik vermoedelijk alleen botjes!!
grtz
Curly
hmm dolfijnentanden heb ik wel van de zeeuwse kusten.
Pot vis tanden ook maar die komen uit de peace river (FL) van die andere waterzoogdier heb ik vermoedelijk alleen botjes!!
grtz
Curly
Lid sinds 10-09-2003
Lid sinds 10-09-2003