nieuwe topic / gezocht megalodon tand

Hier kun je fossielen te koop of te ruil aanbieden. Ook bedoeld voor aanverwante geologische spullen.
SebastiaanVR
Antw: nieuwe topic / gezocht megalodon tand

Bericht door SebastiaanVR » 19 mar 2007, 17:19

Het spijt me voor mijn doordram gedrag. Ik was zo blij dat ik een meg kon ruilen, dat ik er alles voor deed. Helaas leidde dat tot irritatie bij René (sorry). Daarom bied ik hierbij mijn excuses aan. Ik zal geen mails meer versturen, nooit meer :(

Ik kan niet zomaar naar Mill, dus wilde ik gewoon via mail ruilen. Maar blijkbaar was dat geen goeie zet. Als er iets is waarmee ik het goed zou kunnen maken, zeg het me.

gr, Sebas

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 19 mar 2007, 17:19

Een kinderhand is blijkbaar niet altijd even gauw gevuld. :D

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Jim
Antw: Antw: nieuwe topic / gezocht megalodon tand

Bericht door Jim » 19 mar 2007, 20:48

fossielenheerser schreef:
Het spijt me voor mijn doordram gedrag. Ik was zo blij dat ik een meg kon ruilen, dat ik er alles voor deed. Helaas leidde dat tot irritatie bij René (sorry). Daarom bied ik hierbij mijn excuses aan. Ik zal geen mails meer versturen, nooit meer :(

Ik kan niet zomaar naar Mill, dus wilde ik gewoon via mail ruilen. Maar blijkbaar was dat geen goeie zet. Als er iets is waarmee ik het goed zou kunnen maken, zeg het me.

gr, Sebas
Bij mij is het volledig hetzelfde echt volledig.ik was zo opgewonden over dat tpoic dat ik ook wel een meg wilde ruilen.nu ik niet naar mill kan komen kan ik er geen ruilen.:(dit is jammer maar ja dan dus maar geen nieuwe meg.helaas pindakaas.ohja ook mijn excuses rene.
jim

[Bewerkt door jimmeke op 19-03-2007 om 20:55 NL]

Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!

Patrick

Bericht door Patrick » 20 mar 2007, 16:11

Hé jongens, dit moet me nu toch even van het hart, ik lees in dit topic, en ook in een andere van Sebas, dat het o zo moeilijk is om fossielen te zoeken en daarom maar moet gekregen, geruild of gekocht worden, niets is minder waar, zoals Theo al in een vorige topic aanhaalde bestaat er zoiets als een fiets, perfekt voertuig om fossielen te zoeken, ik ben dikwijls als veertienjarige, naar Boom, St. Niklaas en zelfs vanuit Antwerpen naar Winterslag en Waterschei gefietst (meer dan 100km)om fossielen te zoeken, een bakje en zeefje achterop, eten en drinken in de rugzak en ik was weg.
De voldoening was dan ook enorm.
En zoals sommigen van jullie al wel weten bied ik spontaan soms ook een plaatsje in mijn wagen aan!!
groetjes
Patrick

wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!

binbinneke
Contacteer:
Antw: Antw: nieuwe topic / gezocht megalodon tand

Bericht door binbinneke » 20 mar 2007, 17:10

patrick schreef:
...ik ben dikwijls als veertienjarige, naar Boom, St. Niklaas en zelfs vanuit Antwerpen naar Winterslag en Waterschei gefietst (meer dan 100km)om fossielen te zoeken, een bakje en zeefje achterop, eten en drinken in de rugzak en ik was weg.
...
En zoals sommigen van jullie al wel weten bied ik spontaan soms ook een plaatsje in mijn wagen aan!!
groetjes
Patrick
Van beide heb ik weet ;)
Ik heb de verhalen al gehoord van Patrick, straffe verhalen hoor :D Maar ik moet ook wel zeggen dat ik het niet zou mogen van mijn ouders, zo ver fietsen :(
gr. robin

'Search' your way into life.
http://www.sharksandfossils.page.tl/

Jim

Bericht door Jim » 20 mar 2007, 20:46

ik nog nier robin.ik hoop dat het snel wel eens kan.jammer van het topic van sebas .ik vroeg er daar ook voor haaientanden.(sorry dit effe of topic.)jim

Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!

Gesloten