Komend weekend zon en zin maar waar?
Komend weekend zon en zin maar waar?
Ik ga komend weekend zoeken met dat mooie weer wat eraan komt.
Twijfel nog tussen:
Nismes: trilo\'s
Romont: egels
Antwerpen: tanden
CBN: ammo\'s
Pff en het is allemaal niet bij de deur (Den Haag). Misschien dat er nog meer lieden zin hebben om te gaan? Kunnen we evt carpolen. Goedkoper en gezelliger dan alleen.
Greetz
René
Twijfel nog tussen:
Nismes: trilo\'s
Romont: egels
Antwerpen: tanden
CBN: ammo\'s
Pff en het is allemaal niet bij de deur (Den Haag). Misschien dat er nog meer lieden zin hebben om te gaan? Kunnen we evt carpolen. Goedkoper en gezelliger dan alleen.
Greetz
René
Verba volant, fossilis manent
Antw: Komend weekend zon en zin maar waar?
hoi ik zou best wel eens naar antwerpen willen maar mijn auto is niet geweldig meer
ik kom uit zierikzee mail maar als ik met jou mee kan mirre2be@hotmail.com grtn arien
ik kom uit zierikzee mail maar als ik met jou mee kan mirre2be@hotmail.com grtn arien
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Hmmm, ik kom uit Leiden en zou zaterdag misschien kunnen. Weet het nog niet zeker. Heb een lichte voorkeur voor trilo\'s zoeken. Wel een eind weg allemaal voor een dagje.. Ik mail je anders wel.
Groet,
Niels
Niels
hmm pas nog daar in antwerpen geweest en zoveel lag er niet.het moet eerst nogeens goe gan regenen vrees ik.jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!
Antw: Antw: Komend weekend zon en zin maar waar?
Klopt ik had ook hetzelfde gevoel afgelopen maandag (1 mismaakt tandje gevonden). De vorige keer daarvoor was het goed raak (7 tanden in één uur) en inderdaad na een zware bui.jimmeke schreef:
hmm pas nog daar in antwerpen geweest en zoveel lag er niet.het moet eerst nogeens goe gan regenen vrees ik.jim
gr René
Verba volant, fossilis manent
ja idd.wij (robin en ik ) zijn dus dinsdag geweest en toen was het toch wel niet echt d emoeite meer.het eerste uurtje enkele leuke dingen gevonden maar daaarna niets meer.maar toch zoals jan losser het zei : eigen vondsten geven meer voldoening! dat heb ik zeker gemerkt!bedankt jan!!
jim
jim
Wie niet zoekt, wie ni vindt!!!