bot
bot

een poosje geleden heb ik van een visserman een aantal botten gekregen ( uit de noordzee), twee ervan kan ik niet thuisbrengen. dit is er 1 van, het is ongeveer 30 bij 17 cm en 9 cm dik. het is niet compleet.
wie kan mij zeggen wat dit is of heeft enig idee?
Antw: bot
Een verroest onderdeel van het aandrijvingsmechanisme van een buitenaardse ufo?
nee, ik zou het niet weten. het is wel symetrisch, dus uit het midden van het beest zou ik zeggen. stuk wervel of bekken dus.
Groeten, Casper
nee, ik zou het niet weten. het is wel symetrisch, dus uit het midden van het beest zou ik zeggen. stuk wervel of bekken dus.
Groeten, Casper
Post mortem we sort 'em!
- toothdigger
Hmmmz
jah waarschijnlijk wel een wervel of iets van dien aard maar hij is wel erg afgesleten dan wel niet afgebroken.
Zo te zien is het wel een aardig groot voorwerp???
grtz
Toothdigger
jah waarschijnlijk wel een wervel of iets van dien aard maar hij is wel erg afgesleten dan wel niet afgebroken.
Zo te zien is het wel een aardig groot voorwerp???
grtz
Toothdigger
Ben je Lid, Abonnee, of ben je geen van twee?
Lid sinds 10-09-2003
Lid sinds 10-09-2003
Inderdaad een wervel en gezien de grote en vorm een Mammoet heiligbeen.
Helaas incompleet!
Helaas incompleet!
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
Alvast hartelijk dank voor julie reacties.
ik heb op internet foto\'s van een heiigbeen opgezocht en gevonden, maar kan de vorm van mijn bot daar niet inplaatsen.ik zal van de week proberen wat duidelijkere foto\'s te plaatsen.
groetjes peter
ik heb op internet foto\'s van een heiigbeen opgezocht en gevonden, maar kan de vorm van mijn bot daar niet inplaatsen.ik zal van de week proberen wat duidelijkere foto\'s te plaatsen.
groetjes peter